اخبار داغ

شهردار تربت حیدریه مطرح کرد:

جلب اعتماد مردم و ورود بخش خصوصی به مدیریت شهری اولویت نخست شهرداری تربت حیدریه

جلب اعتماد مردم و ورود بخش خصوصی به مدیریت شهری اولویت نخست شهرداری تربت حیدریه
شهردار تربت حیدریه از برگرداندن اعتماد مردم و همچنین ورود بخش خصوصی به مدیریت شهری به عنوان اولویت نخست شهرداری یاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تابان تربت، محمد صادق مجتهدی صبح امروز در اولین نشست مشترک با اعضای شورای شهر تربت حیدریه اظهار کرد: با توجه به شناختی که از شهر داشتم و از آنجایی که 15 سال است کار اجرایی انجام می دهم بر آن شدم تا ادای دین کرده و در جهت آبادانی شهر قدم در راه گذاشته و تلاش کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , تابان تربت, ، محمد صادق مجتهدی صبح امروز در اولین نشست مشترک با اعضای شورای شهر تربت حیدریه اظهار کرد: با توجه به شناختی که از شهر داشتم و از آنجایی که 15 سال است کار اجرایی انجام می دهم بر آن شدم تا ادای دین کرده و در جهت آبادانی شهر قدم در راه گذاشته و تلاش کنم.,

 

,

وی افزود: مدیریت شهر نیازمند به یک نفس توام با بخش خصوصی و حوزه اداری است و دیگر نمی توان شهر را با بودجه های دولتی اداره و به هیچ وجه نباید روی آن حساب کرد.

,

 

,

مجتهدی تصریح کرد: تنها راهکاری که می‌تواند در اداره ‌شهر کارساز باشد و به توسعه شهر و پیشبرد اهداف و برنامهای شهرداری و شورای شهر کمک کند، جلب اعتماد مردم و شفاف سازی و ایجاد زمینه های مناسب جهت تعامل و همکاری دوسویه است.

,

 

,

شهردار تربت حیدریه با بیان اینکه همشهریان باید شهر را مانند خانه خود بدانند و در مدیرت آن سهیم شوند، گفت:دست همه متخصصین همشهری که در زمینه های مختلف فعالیت دارند را به گرمی می‌فشارم و منتظر نظرات سازنده آنان هستم.

,

 

,

وی به ارتقاء زیرساخت‌های انفورماتیک در شهرداری اشاره کرد و افزود: دیگر وقت آزمون و خطا نیست و در پی آن هستم تا از تجربیات شهرداری های کلان شهرها و شهرهای موفق به طور مستقیم استفاده کنم.

,

 

,

مجتهدی به نقش مهم شورایاران اشاره کرد و بیان داشت: یقینا از این پتانسیل و ظرفیت مهم استفاده و در تصمیم گیری های بیش از گذشته دخیل خواهیم کرد.

,

 

,

رئیس شورای اسلامی شهر تربت حیدریه در این نشست بیان داشت: در کارهای اقتصادی عقب بوده و بیکاری در سطح شهر زیاد است و باید با تعامل و یکدلی در صدد جبران عقب ماندگی ها باشیم.

,

 

,

سلیمانی به مشکلات شهرداری در بافت فرسوده و بدهی به بانک شهر اشاره و افزود: کسانی که به شهرداری بدهکار هستند همیشه بدنبال آنند که تخفیف بگیرند و بعضا خواهان بخشودگی هستند که توصیه بنده به آنها این است که چه خوب است راهی برای پرداخت دین خود به شهرداری بیابند.

,

 

,

وی گفت: بخشی از بدهی ادارات به صورت اوراق قرضه به شهرداری پرداخت شده که سررسید آنها انتهای سال 97 است و این در حالی است که شهرداری اکنون مشکلات مالی دارد و باید حقوق پرسنل خود را که چند ماه معوق شده پرداخت کند لذا به ناچار این اوراق را با چندین درصد تخفیف به غیر واگذار و تبدیل به پول کند و از این امر نیز متضرر شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه