اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان:

بهره برداری از ۱۲ هزار طرح عمرانی در استان اصفهان/ امیدوارم نیروگاه خورشیدی آران و بیدگل به نتیجه برسد

بهره برداری از ۱۲ هزار طرح عمرانی در استان اصفهان/ امیدوارم نیروگاه خورشیدی آران و بیدگل به نتیجه برسد
طرفه، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: در چهار سال گذشته ۱۲ هزار طرح عمرانی با هزینه ای بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان در استان اصفهان به بهره برداری رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ محمدعلی طرفه، صبح امروز در چهارمین نشست شورای اداری آران و بیدگل در سال جاری با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) و آغاز ماه صفر در تشریح عملکرد عمرانی استان اصفهان اظهار کرد: در چهار سال گذشته ۱۲ هزار طرح عمرانی در استان اصفهان به بهره برداری رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان، هزینه این طرح‌ها را بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد از اعتبارات این طرح‌ها توسط نهادهای غیردولتی تأمین شده است.

,

وی ادامه داد: سهم بخش خصوصی و خیران از این میزان ۴۰ درصد و بیش از ۳۰ درصد را نیز شهرداری و نهادهای غیردولتی با مشارکت انجام داده‌اند.

,

طرفه به ویژگی‌های شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: شاخصه مشارکت مردم، خیران و توانمندان اقتصادی غیردولتی در آران و بیدگل بیش از شهرهای دیگر استان است.

,

وی تشکیل شورای ترکیبی در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر در آران و بیدگل را رضایت‌بخش خواند و تصریح کرد: باید همدلی و تعاملی که پس از انتخابات شورای شهر در آران و بیدگل شکل گرفته تقویت شود.

,

معاون استاندار اصفهان با بیان این که در چند سال اخیر شاهد عدم تخصیص درآمدهای شهرداری ها و محقق شدن ۵۰ درصدی آن بودیم تأکید کرد: امیدواریم سال جاری اعتبارات آران و بیدگل کامل اختصاص داده شود و بودجه طرح‌های عمرانی نیز افزایش یابد.

,

وی با اشاره به درخواست مسئولان شهرستان برای تسهیل در اعطای مجوز بهره برداری نیروگاه خورشیدی خاطرنشان کرد: علاقه مندم طرح سرمایه گذاری احداث نیروگاه خورشیدی ۲۵ مگاواتی تولید برق در آران و بیدگل به زودی به نتیجه برسد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه