اخبار داغ

برگزاری مسابقات انفرادی گلف در زادگاه گلف

برگزاری مسابقات انفرادی گلف در زادگاه گلف
این مسابقات با حضور گلف بازان استان خوزستان به مدت 2 روز در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته در مجموعه گلف نفت مسجدسلیمان برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری,این مسابقات با حضور گلف بازان استان خوزستان به مدت 2 روز در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته گذشته در مجموعه گلف نفت مسجدسلیمان  برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ز, آسماری,,

 

,

طی این مسابقات که با همکاری مشترک هیأت گلف شهرستان مسجدسلیمان و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان صورت گرفت 8 تیم هیأت گلف آبادان – ملی حفاری و سورتمه اهواز – آزادگان ، تاراز ، نفت الف و ب مسجدسلیمان به همراه یک تیم متشکل از بازیکنان آزاد با یکدیگر به رقابت پرداختند .

,

 

,

در پایان این مسابقات که با استقبال خوب گلفرهای خوزستانی همراه بود سعید براتی ملی پوش تیم ملی حفاری اهواز با 145 ضربه اول شد . سجاد کرم پور و محمدرضا شینی هر دو از تیم نفت مسجدسلیمان بترتیب با 146 و 147 ضربه به عناوین دوم و سوم این مسابقات دست یافتند .  

,

 

,

پیش از این نیز مسابقات انفرادی گلف ( مچ پلی ) به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس در مسجدسلیمان ، زادگاه گلف خاورمیانه با حضور 35 گلف باز خوزستانی برگزار شده بود که طی آن مرید قنبری با شکست رقبا عنوان قهرمانی این مسابقات را از ان خود نمود . 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه