اخبار داغ

22 مهر تا 3 آبان ماه انجام می شود؛

برپایی اردوی «نام‌آوران» ویژه دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی در اصفهان

برپایی اردوی «نام‌آوران» ویژه دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی در اصفهان
اردوی فرهنگی و تفریحی نام‌آوران ویژه دانش‌آموزان پایه پنجم ابتدایی، از ۲۲ مهر آغاز و تا ۳ آبان ماه با حضور دو هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان اصفهان در اردوگاه شهدای درچه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، این اردو از درس نام‌آوارن که مربوط به شهدای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از کتاب فارسی پایه پنجم است، برگرفته شده که دانش‌آموزان در آن علاوه بر کلاس‌های فرهنگی و اسلحه‌شناسی در سایت بازی هم شرکت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

مریم مزروعی رئیس دفتر تخصصی نوجوان گفت: اردوی نام‌آوران برای دانش‌آموزان پنجم ابتدایی از سوی دفتر تخصصی نوجوان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری بسیج دانش آموزی برای درس عملی این پایه تحصیلی تدارک دیده شده تا دانش‌آموزان با نام‌آوران دیروز، امروز و فردا آشنا بشوند.

,

وی با اشاره به سه بخش این اردو اظهار کرد: بخش اول سایت هسته‌ای شهید احمدی روشن است که دانش‌آموزان در آن با دستاوردهای هسته‌ای، داروها و فناوری‌هایی که به نفع ایران بوده و افرادی که از بودن این فناوری در کشور ممانعت می‌کنند، آشنا می‌شوند.

,

وی با تشریح قسمت‌های مختلف بخش اول تصریح کرد: در قسمتی از بخش اول استیکرهایی از مخالفان هسته‌ای نصب شده که دانش‌آموزان با توپ به آن می‌زنند در بخش بعدی باید با آرمیتا دختر شهید رضایی عهد ببندند.

,

مزروعی ادامه داد: بخش دوم این برنامه، با عنوان سایت موشکی شهید احمدی مقدم در دستور کار قرار گرفته که در آن، دانش‌آموزان با دستاوردهای کشور آشنا می‌شوند و پرتاب بالون و درست کردن گلایدر را آموزش می‌بینند. در بخش سوم‌ نیز حاضران بازی‌هایی با محتوای هسته‌ای که شامل پرتاب تیر و کمان و حلقه است، انجام می‌دهند.

,

وی با اشاره به برگزاری طرح پاییزه اردوی نام‌آوران با 2500 دانش‌آموز گفت: این طرح از 22 مهر آغاز شده و تا 3 آبان ماه به مدت دو هفته در اردوگاه درچه برگزار خواهد شد که هنگام ورود مدال نام‌آوران و لباس مهندسی هسته‌ای برای هویت دادن به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

,

رئیس دفتر تخصصی نوجوان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اشاره به آموزش روزانه 200 نفر از دانش‌آموزان از ساعت 8 تا 12 اظهار کرد: با توجه به اینکه این دانش‌آموزان در آستانه ورود به سن نوجوانی هستند بهره‌بردازی لازم از مادران این دانش‌آموزان خواهد شد و آن‌ها با یک برنامه‌ریزی تحت کار عملیاتی و کارگاهی برای پذیرش بحرانی دوران نوجوانی فرزندشان قرار می‌گیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه