اخبار داغ

اعلام همبستگی اصحاب رسانه مسجدسلیمان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+تصاویر

اعلام همبستگی اصحاب رسانه مسجدسلیمان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی+تصاویر
در پی یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران ،‌ اصحاب رسانه مسجدسلیمان با حضور در سپاه ناحیه مسجدسلیمان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این نهاد مردمی و انقلابی اعلام حمایت و همبستگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آسماری,در پی یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا  علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت ایران ،‌ اصحاب رسانه مسجدسلیمان با حضور در سپاه ناحیه مسجدسلیمان با اهدای شاخه گل ضمن تجدید میثاق با سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی با این نهاد مردمی و انقلابی اعلام حمایت و همبستگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آسماری,

داریوش باقرفر پیشکسوت اصحاب رسانه مسدسلیمان در این دیدار گفت:اهانت های اخیر رئیس جمهور امریکا غرور هر ایرانی را جریحه دار کرد و ما جامعه رسانه مسجدسلیمان که تلاشها وایثارگری های فرزندان انقلاب و جان برکفان سپاه پاسداران در دفاع از حریم ولایت و اصل نظام و ارزش های انقلاب را همیشه شاهد بوده ایم این رفتار رئیس جمهور امریکا را محکوم می نماییم.

,

 

,

وی افزود:در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی هرکجا دشمنان ملت ایران نیت بدی نسبت به این نظام و انقلاب  داشته اند با هوشیاری سپاهیان ایثارگر این حرکت ها در نطفه خفه شده است.

,

 

,

وی گفت: ما آمده ایم یکبار دیگر به شما عزیزان اعلام کنیم که ما آماده ایم تا به فرمان شما هرکجا که نیاز باشد با قلم,تفکر و جسم و روح خود در خدمت سپاه و اندیشه پاک سپاهیان اسلام باشیم.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه