اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

زیرساخت‌‌های لازم برای صادرات محصولات کشاورزی فراهم شود

زیرساخت‌‌های لازم برای صادرات محصولات کشاورزی فراهم شود
نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز برای صادرات محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی فراهم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای ارومیه، اظهار داشت: زیرساخت‌های مورد نیاز برای صادرات محصولات کشاورزی در آذربایجان غربی باید فراهم شود و استاندار جدید استان باید در این سمت و سو گام‌هایی بردارد تا تولیدات کشاورزان استان با بهترین قیمت در بازارهای کشور و منطقه عرضه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی به انتصاب معاون اقتصادی رئیس جمهور همچنین تعهدات وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه معاونت اقتصادی این وزارتخانه به مباحثی از این دست جدی‌‌تر خواهند پرداخت اشاره کرد و افزود: بازاریابی منطقه‌ای و جهانی باید جدی‌تر دنبال شود تا محصولات کشاورزان و باغداران استان به خاطر نبود خریدار از بین نرود.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس اضافه کرد: یک کشاورز و تولیدکننده صرف آن قدر که مورد نیاز است منابع مالی، تجربه، علم اقتصاد و توانمندی ندارد تا در کشورهای مختلف درصدد یافتن بازار مناسب باشد و نمی‌تواند به یکایک کشورهای منطقه حتی همسایه برای معرفی و عرضه محصولات خود سفر کند پس پرداختن به این مسائل وظیفه سفیران کشورها به ویژه عراق و روسیه سفید ست تا به واسطه برگزاری جلسات با تجار کشور محل خدمت، برای فروش محصولات کشور خود بسترسازی کند.

,

قاضی‌پور در ادامه هم‌مرزی استان با سه کشور، وجود فرودگاه بین‌المللی در ارومیه و ... را بهترین ظرفیت برای ورود به عرصه صادرات دانست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه