اخبار داغ

شهردار رباط کریم در همایش بزرگ دوو میدانی:

ورزش‌های همگانی باید در بین خانواده های رباط کریمی تقویت شود

ورزش‌های همگانی باید در بین خانواده های رباط کریمی تقویت شود
شهردار رباط کریم بر لزوم تقویت ورزشهای همگانی در بین خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: کمک می‌کنیم تا ورزش‌های همگانی در بین خانواده‌های رباط کریمی تقویت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی رباط نیوز ؛ به مناسبت هفته تربیت‌بدنی همایش دوومیدانی بعدازظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان، ورزشکاران و با همکاری هیئت دو و میدانی شهرستان رباط کریم در روستای منجیل‌آباد برگزار و به شرکت‌کنندگان در مسابقه جوایزی به قید قرعه اهداء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

سید محمد میرزمانی، شهردار رباط کریم طی سخنانی در این مراسم ضمن تقدیر از هیئت دوومیدانی برگزاری ورزش‌های همگانی را یکی از سالم ترین نوع ورزش یاد کرد و اظهار داشت: کمک می‌کنیم تا ورزش‌های همگانی فراگیر شود و برای تقویت آن باید همه مسئولین در کنار هم کمک کنیم تا این نوع ورزش در سطح شهرستان رباط کریم تداوم یابد.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش از اعمال برخی تغییرات در بودجه سال ۹۶ و ایجاد پنج زمین چمن ورزشی در مناطق مختلف شهر اشاره کرد و گفت: ما به‌دنبال درآمدزایی در این بخش نیستیم و تا پایان سال سعی خواهیم کرد حداقل پنج زمین چمن مصنوعی ایجاد کنیم.

,

گفتنی است، در پایان و در بخش اهداء جوایز ؛ شهردار رباط کریم دو دستگاه دوچرخه به شرکت‌کنندگان در مسابقه از طرف شهرداری و شورای اسلامی رباط کریم اهداء کرد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه