اخبار داغ

رئیس جهاد کشاورزی خوشاب خبر داد:

تولید 19 هزار تن پسته در خوشاب در سال زراعی جاری

تولید 19 هزار تن پسته در خوشاب در سال زراعی جاری
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب از تولید 19 هزار تن پسته در شهرستان خوشاب در سال زراعی جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بصیر سبزوار ابراهیم رودسرابی ظهر امروز در بازدید از ترمینال ها ضبط پسته در خوشاب با بیان اینکه در سال جاری زراعی پیش بینی می شود 19هزار تن پسته در باغات این شهرستان تولید شود اظهارداشت: تولید پسته از جمله محصولاتی است که ظرفیت بالایی را در اشتغالزایی شهرستان ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بصیر سبزوار ابراهیم رودسرابی ظهر امروز در بازدید از ترمینال ها ضبط پسته در خوشاب با بیان اینکه در سال جاری زراعی پیش بینی می شود 19هزار تن پسته در باغات این شهرستان تولید شود اظهارداشت: تولید پسته از جمله محصولاتی است که ظرفیت بالایی را در اشتغالزایی شهرستان ایجاد کند.,  بصیر سبزوار,

 

,

وی با بیان اینکه 10هزار هکتار از باغات شهرستان خوشاب به کشت پسته اختصاص یافته است تصریح کرد: 6هزار هکتار از این باغات به مرحله باردهی رسیده و 4هزار هکتار دیگر نیز در مرحله رشد قرار دارند.

,

 

,

رودسرابی با اشاره به اینکه تولید پسته سبب شده است تا بسایری از ظرفیت های کشاورزی به این سمت گرایش پیدا کند ادامه داد: تولدی 19هزار تن پسته در شهرستان خوشاب مقام سوم تولید این محصول مهم و صادراتی را برای شهرستان به ارمغان آورده است.

,

 

,

فرماندار خوشاب نیز در این بازدید با بیان اینکه جذب سرمایه گذار در این حوزه می تواند تولید پسته را در شهرستان چندین برابر کند ادامه داد: شرایط محیطی و وجود زمین های مناسب کشت ظرفیت را در شهرستان ایجاد کرده تا با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی رتبه اول استان را از آن خود کنیم.

,

 

,

حسن ابارشی در ادامه با اشاره به اینکه تولید و صادرات پسته به عنوان یک محصول ارز آوری بالایی رابرای کشور در پی خواهد داشت ادامه داد: ارائه تسهیلات به کشاورزان پسته کار و توجه به این حوزه می تواند سبب افزایش تولید این محصول در شهرستان شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه