اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان آذربایجان غربی:

رکوردزنی «پراید» در تصادفات جاده ای آذربایجان غربی

رکوردزنی «پراید» در تصادفات جاده ای آذربایجان غربی
رئیس پلیس راه استان آذربایجان غربی در خصوص بیشترین ساعات تصادفات گفت: بیشترین ساعات تصادف ۱۸-۲۲است با ۲۸%کل تصادفات را شامل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به عمده علل تصادفات جاده ای، اظهار داشت: عمده علل تصادفات در جاده های آذربایجان غربی به ترتیب عدم توجه به جلو، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و نیز عدم رعایت حق تقدم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به آمار تصادفات جرحی و فوتی ۶ ماهه اول سالجاری، گفت: در این مدت، ۲۱۸ تصادف فوتی در سطح استان رخ داده که در جریان این تصادفات ۲۸۰ نفر فوت کرده اندکه نسبت به پارسال ۱۰ درصد کاهش تعداد متوفیان را شاهد هستیم.

,

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی، بیان کرد: در این بازه زمانی ۲هزار و ۸۲۰ تصادف جرحی با ۵هزار و ۲۲۷ نفر مجروح بوده و ۱۱ درصد تعداد مجروحین افزایش پیدا کرده است.

,

وی، در خصوص اینکه بیشترین تصادفات جاده ای مربوط به کدام خودرو است، گفت: بیشترین تصادفات ۶ ماهه نخست سال در سطح آذربایجان غربی مربوط به خودروی پراید بوده است.

,

فرمانی، با اشاره به ساعات تصادفات جاده ای نیز اذعان داشت:بیشتر تصادفات در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۲ بوده که ۲۸ درصد تصادفات به این بازه زمانی اختصا دارد.

,

وی، ادامه داد: جاده های ارومیه ـ سلماس بیشترین سهم تصادفات سطح استان در سال جاری را داشته است.

,

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی، در پایان با اشاره به آمار تخلفات ثبت شده توسط دوربین ها، گفت: در حال حاضر تعداد ۵۴ دوربین ثبت تخلفات در سطح جاده های آذربایجان غربی فعال هستند که در مورد تخلفات ثبت شده، در حال حاضر آمار این دوربین ها به تهران ارسال شده و در استان فعلا به آمار این دوربین ها دسترسی نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه