اخبار داغ

هفته آینده؛

بزرگترین نمایش دانشجویی استان سمنان روی صحنه می رود

بزرگترین نمایش دانشجویی استان سمنان روی صحنه می رود
کارگردان تئاتر از "هبوط تا ظهور" از به نمایش در آمدن بزرگترین نمایش دانشجویی استان سمنان طی هفته آینده در دانشگاه سمنان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر اسدیان کارگردان تئاتر از "هبوط تا ظهور"  در گفت و گو با مرآت با اشاره به روی صحنه رفتن بزرگترین نمایش دانشجویی استان سمنان، گفت: این نمایش به مدت یکسال به صورت استانی و 4سال در دانشگاه سمنان به نمایش درآمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کارگردان تئاترازهبوط تا ظهور افزود: هبوط تا ظهور به عنوان بزرگترین نمایش دانشجویی استان یک لغایت 2 آبان ماه سالجاری در تالار امیر کبیردانشگاه سمنان روی صحنه خواهد رفت.

,

وی با بیان اینکه 44 نفر در این نمایش بازی کرده اند، اظهار کرد: گروه بازیگران این اثر شامل دانشجویان علوم پزشکی، فنی مهندسی،علوم انسانی وگروهی از محصلین استان هستند.

,

اسدیان با اشاره به اینکه این نمایش تا سال95 با  نام " ابروی اب" و مضمون کربلا در دانشگاه سمنان روی صحنه می رفت، بیان کرد: در سال95 با تغییراتی که در داستان پردازی روی داد نام این نمایش به " از هبوط تا ظهور" تغییر پیدا کرد که با داستان حضرت آدم و شیطان آغاز می شود تا آن جا که به حادثه کربلا می رسد و نقش مدافعین حرم را در جامعه مهدوی نمایش می دهد و با ظهور حضرت مهدی(عج) خاتمه می یابد.

,

این کارگردان تصریح کرد: این نمایش که باهمکاری کانون تئاتر دانشگاه سمنان و بسیج دانشجویی به روی صحنه می رود، هم اکنون نماینده استان سمنان در جشنواره کشوری دانشجویی ققنوس  است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه