اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد

کشف 10 تن برنج خارجی قاچاق در قرچک

کشف 10 تن برنج خارجی قاچاق در قرچک
جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف 10 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال در شهرستان قرچک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین ؛ هادی ثمره جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه با ورود و عرضه کالاهای قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرچک انبار یک هایپر مارکت که محل دپوی برنج خارجی قاچاق بود را شناسایی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین ؛ , قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

وی گفت: ماموران طی هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی به‌عمل آمده از این انبار  10 تن برنج خارجی قاچاق را کشف کردند.

,

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برنج مکشوفه فاقد مدارک مثبته گمرکی بوده کالای مکشوفه توقیف و یک نفر متهم نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

,

وی افزود: کشف و جمع آوری کالاهای قاچاق از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران است و در این رابطه تمرکز بیشتر خود را بر روی این‌گونه کالاها قرار داده و این موضوع را با ظرافت و حساسیت بیشتری دنبال می‌کنیم.

,

ثمره با تاکید بر تلاش ماموران پلیس این استان در راستای مبارزه با کالای قاچاق، بیان داشت: با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس کشفیات کالاهای قاچاق افزایش چشمگیری را داشته است.

,

جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و بیان کرد: تمام انسان‌های مؤمن و با انصاف باید با این پدیده زشت و خلاف شرع که منطبق برخواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

, جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه