اخبار داغ

هفته دهم لیگ دسته یک آزادگان

پیکار مسجد سلیمانی ها برای تداوم صدر نشینی/خیز شهرداری ماهشهر برای بازگشت به قافله بالا نشینان

پیکار مسجد سلیمانی ها برای تداوم صدر نشینی/خیز شهرداری ماهشهر برای بازگشت به قافله بالا نشینان
در هفته دهم تیم های خوزستانی نفت مسجد سلیمان و شهرداری ماهشهر به مصاف حریفان خود می روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب،هفته دهم لیگ دسته یک آزادگان امروز 29 مهرماه با 6 بازی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

در هفته دهم تیم های خوزستانی نفت مسجد سلیمان و شهرداری ماهشهر به مصاف حریفان خود می روند.

,

تیم مسجد سلیمان با قرار گرفتن در رتبه نخست، میزبان تیم گل گهر سیرجان است. این بازی در ساعت 16:45 در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار می شود

,

دو تیم نفت مسجد سلیمان و گل گهر سیرجان تا کنون 5 بار به مصاف هم رفتند که تیم کرمانی توانسته 2 بار حریف خوزستانی خود را شکست دهد و دیگر بازی ها به تساوی کشیده شده است.

,

نفت با 9 بازی، 6برد، 2 تساوی و 1 باخت با 20 امتیاز در رتبه نخست قرار دارد و گل گهر سیرجان با 9 بازی، 3 برد، 4 مساوی و 2 باخت با 13 امتیاز در رتبه 9 قرار دارد.

,

می توان گفت هجوم نفت و گل گهر از شمه گل زنی خوبی برخوردار است که به ترتیب 11 و10 گل زده اند، اما در آمار دفاعی، نفت نسبت به حریف خود بهتر کار کرده و به ترتیب 4 و 10 گل خورده اند

,

نفت می خواهد صدرنشینی خود را در برابر تیمی حفظ کند که دو بار در خانه از او شکست خورده و گل گهر تمام نگاهش به 3 امتیازی است که او را به صدر نشین نزدیک می کند.

,

اما دیگر تیم خوزستانی شهرداری ماهشهر در ساعت 15:00 میهمان تیم بادران تهران است

,

هر دو تیم دوبار به مصاف هم رفتند که حاصل آن یک تساوی و یک برد برای تیم تهرانی بود. تیم بادران با 16 امتیاز در رتبه 4 قرار دارد و اختلاف امتیازش با تیم شهرداری که در رتبه 8 قرار دارد، 3 امتیاز است.

,

تیم خوزستانی با 9 بازی،3 برد، 4 تساوی و 2 باخت و تفاضل مثبت 5 در صورت دریافت 3 امتیاز می تواند از میزبان خود که با 9 بازی، 4 برد، 4 تساوی و 1 باخت و تفاضل مثبت 4 که در رتبه 4 جدول است، پیشی بگیرد.

,

هر دو تیم در دفاع با 7 گل خورده هم ترازهستند. اما در هجوم تیم خوزستانی با یک گل بیشتر به ترتیب 12 و 11 گل زده برتری شکننده ای از حریف خود دارد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه