اخبار داغ

تغییر در مدیریت ورزش راور،قطبی دوباره آمد؛

تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان راور+تصاویر

تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان راور+تصاویر
همزمان با هفته تربیت بدنی مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان راور برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاروانسرا؛ همزمان با هفته تربیت بدنی مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان راور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , کاروانسرا, ؛ همزمان با هفته تربیت بدنی مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان راور برگزار شد.,

در این مراسم که با حضور فرماندار راور و امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت همراه برگزار شد از خدمات آقای حمیدرضا بهجتی تقدیر و آقای مهران قطبی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان راور معرفی شد.

,

پس از این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت همراه و مسئولین هیئت های ورزشی راور و تعدادی از ورزشکاران به دیدار حجت الاسلام تویسرکانی امام جمعه راور رفتند.
قابل ذکر است: در دوره 3 ساله مدیریت حمیدرضا بهجتی شاهد انتقادات زیادی از سوی ورزشکاران در رابطه با وضعیت ورزش راور بودیم و حتی امام جمعه راور نیز در هفته گذشته از تریبون نماز جمعه از وضعیت کنونی ورزش راور ابراز گلایه کردند.
و اما مهران قطبی رئیس جدید اداره ورزش و جوانان راور پیش از این در سال های 78 تا 84 رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان راور بوده است که امید است با این انتخاب شاهد پیشرفت روز افزون ورزش راور باشیم.

,
,
,

 

,

, , , , , ,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه