اخبار داغ

آتش‌سوزی در بازار قزوین با تلاش آتش‌نشانان اطفاء شد+تصاویر

آتش‌سوزی در بازار قزوین با تلاش آتش‌نشانان اطفاء شد+تصاویر
آتش سوزی مغازه پلاستیک فروشی در بازار قزوین، با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی شاخص نیوز؛  اظهار کرد: آتش سوزی مغازه پلاستیک فروشی در بازار قزوین، با تلاش آتش نشانان اطفاء شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص نیوز؛ ,

وی افزود: در تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین در ساعت ۴ و ۲۱ دقیقه بامداد روز پنج شنبه بیست و هفتم مهر ماه سال ۱۳۹۶، از آتش سوزی یک باب مغازه پلاستیک فروشی در محدوده بازار قزوین خبر داده شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه‌های شماره یک، سه، ۶ و هفت این سازمان در کمتر از ۴ دقیقه به محل اعزام و مشاهده کردند این مغازه طعمه حریق شده و شعله های آتش و دود داخل مغازه به سرعت در حال گسترش است.

,

ذوالقدر در این خصوص اظهار کرد: در جریان این حادثه  یک باب مغازه پلاستیک فروشی به علل نامشخصی طعمه حریق شده بود که آتش نشانان با سرعت عمل نسبت به بریدن قفل و باز کردن درب مغازه اقدام ودر ادامه پس از شناسایی کانون حریق با استفاده از تجهیزات مخصوص آتش نشانی در کمترین زمان ممکن نسبت خاموش کردن شعله های آتش اقدام و از سرایت حریق به مغازه های مجاور جلوگیری کردند.

,

این مسوول افزود: آتش نشانان پس از تخلیه دود و ایمن سازی کامل محل نسبت به تحویل مغازه به مالک اقدام و به ماموریت خود پایان دادند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و علت بروز آتش سوزی نیز توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق این سازمان در دست بررسی است.

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام / 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه