اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر:

همه آحاد جامعه باید قسمتی از وقت خود را صرف ورزش کنند

همه آحاد جامعه باید قسمتی از وقت خود را صرف ورزش کنند
جلیل علیجانپور اظهار داشت: همه آحاد جامعه باید قسمتی از وقت‌های فراغت روزانه خود را به انجام این فریضه مهم اختصاص دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در گفتگو با اهروصال؛ گفت: با توجه به اهمیت ورزش و تأکید مقام عظمی ولایت برای گسترش ورزش در میان جوانان و نوجوانان تمام‌روزهای سال برای ما روز ورزش است و همه آحاد جامعه باید قسمتی از وقت‌های فراغت روزانه خود را به انجام این فریضه مهم اختصاص دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال,

وی با تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش به همه آحاد جامعه خصوصاً ورزشکاران و ورزش دوستان و حامیان ورزش شهرستان اهر خاطرنشان شد با توکل به خداوند متعال و یاری همکاران و حمایت مسئولین هیئت‌ها و مسئولین شهرستان خصوصاً فرمانداری و شهرداری و شورای محترم شهرستان و مسئولین ورزش استان برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی تدوین و برنامه‌ریزی‌شده است که پاره‌ای از آن‌ها اجراشده و قسمتی در حال اجرا است.

,

این مقام مسئول در راستای مشارکت هیئت‌های ورزشی شهرستان برای اجرای برنامه‌های هفته عنوان کرد: خدا را شاکرم که در شهرستانی به خدمت مشغولم که هیئت‌های ورزشی فعال و بعضاً قهرمان‌پرور در راستای اهداف جامعه ورزشی فعالیت می‌کنند و با اتحاد و همدلی که میان اداره و هیئت‌ها وجود دارد رویدادهای مختلف فرهنگی و ورزشی برنامه‌ریزی شد که باشکوه و عظمت در حال اجرا است.

,

وی با اشاره اینکه منبع تغذیه‌کننده بدنه ورزش و قهرمانان بالقوه ورزشی را باید در آموزش‌وپرورش جستجو کنیم اظهار داشت بنا داریم در این هفته با به صدا درآوردن زنگ ورزش در مدارس شهرستان با همکاری مدیریت محترم آموزش‌وپرورش سعی کنیم ورزش را بسط و گسترش دهیم تا در آینده شاهد قهرمانان کشوری و ملی بیشتری در ورزش شهرستان باشیم.

,

وی گفت: برای همگانی کردن ورزش و ارائه خدمات ورزشی برای عموم مردم با ارائه تخفیفات ویژه هفته سعی خواهیم کرد که به گسترش ورزش در میان عامه مردم بپردازیم.

,

رئیس اداره‌ی ورزش و جوانان شهرستان اهر با تشکر و قدردانی از فرماندار، سرپرست محترم شهرداری و دیگر مدیران اداراتی که در راستای گسترش ورزش در یک سال گذشته این اداره را همراهی نموده‌اند اظهار داشتند بنده به این موضوع اعتقاددارم که این‌همه موفقیت حاصل‌شده در ورزش شهرستان به‌تنهایی با مدیریت بنده حاصل نشده بلکه همه همکاران در هر رده سازمانی و همه روسای محترم هیئت‌ها و تک‌تک اعضای جامعه بزرگ ورزش شهرستان در همه عرصه‌ها در کنار بنده بوده و در این موفقیت‌ها سهیم هستند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه