اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز:

جشنواره روستاهای دوستدار کتاب در بخش مرکزی نطنز اجرا می شود

جشنواره روستاهای دوستدار کتاب در بخش مرکزی نطنز اجرا می شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: جشنواره روستاهای دوستدار کتاب حدود سه سال پیش پایه گذاری شد و روستاها و روستاییان علاقه مند می توانند ابتدا با تایید دهیاری ها و شورای روستا و سپس با تایید و ارائه فرم در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این طرح را اجرا کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز امروز از تلاش این اداره برای برگزاری جشنواره روستای دوستدار کتاب در روستاهای بخش مرکزی شهرستان نطنز خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

علی مشربی ضمن برشمردن ویژگی های طرح مذکور برای نشر فرهنگ کتابخوانی، افزود: جشنواره روستاهای دوستدار کتاب حدود سه سال پیش پایه گذاری شد و روستاها و روستاییان علاقه مند می توانند ابتدا با تایید دهیاری ها و شورای روستا و سپس با تایید و ارائه فرم در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی این طرح را اجرا کنند.

,

وی تصریح کرد: روستاهایی با قابلیت فرهنگی بالا و زادگاه و بستر رشد نویسندگان، شاعران و هنرمندان گوناگون در شهرستان وجود دارد که در بعضی از آن ها چون روستای کمجان اکنون نیز برنامه کتابخوانی دختر شینا در حال اجرا است.

,

رئیس اداره ارشاد نطنز گفت: روستاهای کمجان و ابیانه متقاضی شرکت در این طرح هستند و قرار است هفته آینده در جلسه بخشداری موضوع مشارکت سایر روستاها مطرح شود.

,

وی بیان کرد: افراد، مسئولان کتابخانه ها، گروه های مردمی و غیره می توانند با توجه به توانایی خود به دو شکل در این طرح شرکت کنند که در مورد نخست با ارائه سابقه فعالیت ها در حوزه کتابخوانی و مستند سازی و در شکل دوم با پیشنهاد پنج طرح کارآمد و برنامه جدید در حوزه کتابخوانی می توانند در این طرح مشارکت کنند.

,

مشربی زمان برگزاری این طرح را تا بیستم آذرماه عنوان و خاطر نشان کرد: از ۱۰ روستای برتر شرکت کننده در این طرح از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مسوولان ارشد و اداره ارشاد شهرستان نطنز تقدیر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه