اخبار داغ

حذف برخی مراکز مجاز فروش بلیت پروازهای اربعین

حذف برخی مراکز مجاز فروش بلیت پروازهای اربعین
روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد: تاکنون تعدادی از مراکز و دفاتری که در ارائه بلیت‌های اربعین به توصیه‌های سازمان هواپیمایی کشوری توجهی نکرده‌اند از لیست مراکز مجاز حذف شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا جعفرزاده در این‌باره اظهار داشت: بلیت پروازهای اربعین که با نرخ مصوب در مسیر پروازی تهران- نجف- تهران، تهران- بغداد- تهران یک میلیون و 200 هزار تومان و مشهد- نجف- مشهد، مشهد- بغداد- مشهد یک میلیون و 500 هزار تومان و بلیت یکسره از مبدا تهران 600 هزار تومان و یکسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد 750 هزار تومان تعیین شده است، هم اکنون در همه مراکز فروش معرفی شده از طرف شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر نمایندگی‌ها در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه پروازهای اربعین حسینی از 13 آبان‌ماه آغاز و تا 22 آبان‌ماه جاری ادامه خواهد داشت گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده هرگونه تخلف از طرف دفاتر دارای مجوز بند الف، توسط دفتر نظارت سازمان هواپیمایی دنبال می‌شود، دفاتر و سایت‌های دیگر به مراجع ذی صلاح جهت اعمال قانون معرفی می‌شوند و با هرگونه فروش خارج از نرخ مصوب بدون اغماض برخورد خواهد شد.

,

جعفرزاده تصریح کرد: به عنوان نمونه آنچه در بازرسی بازرسان سازمان بدست آمد، تاکنون تعدادی از مراکز و دفاتری که در ارائه بلیت‌های اربعین به توصیه‌های سازمان هواپیمایی کشوری توجهی نکرده‌اند از لیست مراکز مجاز حذف و سایت‌های متخلف به پلیس فتا معرفی شدند.

,

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی‌ با بیان اینکه برخورد با متخلفان مستلزم ارائه مدارک مستند است، اضافه کرد: در حال حاضر امکان تهیه بلیت در مراکز مجاز برای شهروندان تهرانی و سایر شهرستان‌ها فراهم است و سازمان هواپیمایی کشوری آماده است تا با هرگونه شکایتی از طریق سایت سازمان به نشانی www.cao.ir برخورد کند.

,

وی از رسانه‌ها خواست نسبت به انتشار هر گونه اخباری پیرامون فروش بلیت پروازهای اربعین به صورت دقیق و صحیح اقدام کنند و در صورت بروز هرگونه تردید در خصوص نرخ بلیت و یا فروش غیرقانونی مراتب را به اطلاع روابط عمومی سازمان رسانده و از صحت و سقم آن اطمینان حاصل کنند.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه