اخبار داغ

مزایای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه

مزایای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه
سیدمحمد غرضی با بیان اینکه اجرای رجیستری تلفن همراه هم به نفع مردم و هم در راستای منافع ملی است، گفت: باید با قدرت و جدیت تمام در اجرای کامل این طرح کوشا باشیم تا سیستم‌ها نهادینه شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد غرضی در خصوص اجرای رجیستری ‌گوشی‌های تلفن همراه گفت: رجیستری از جمله طرح‌هایی است که برای جلوگیری از قاچاق کالای پرمصرف گوشی تلفن همراه ایجاد شده است که مدت زمان زیادی در خصوص این طرح بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وزیر پست، تلگراف و تلفن دولت سازندگی با اشاره به اینکه باید بسترهای اجتماعی را قبل از اجرایی شدن هر طرحی آماده کرد، گفت: دولت الکترونیک، معارضین جدی دارد که طرح رجیستری هم از این قاعده مستثنی نیست؛ بنابراین باید نوعی مطالبه‌گری اجتماعی شکل گیرد و فهم جامعه در خصوص این طرح بالا رود تا بتوان آن را با موفقیت اجرا کرد.

,

وی افزود: طرح رجیستری برای اولین بار در سال85 اجرا شد اما متاسفانه شکست خورد؛ در حال حاضر نیز پس از سال‌ها بحث و کار کارشناسی شده، این طرح در حال اجرا است.غرضی با تاکید بر اینکه یکی از مزایای این طرح جلوگیری از قاچاق تلفن همراه است، اظهار داشت: بنابراین باندهای قاچاق گوشی‌های تلفن همراه به راحتی اجازه نمی‌دهند که طرح‌ دانش‌بنیان رجیستری در کشور انجام شود.

,

وی در ادامه گفت: به این ترتیب باید با قدرت و جدیت تمام در اجرای این طرح کوشا باشیم تا ساختارهای سیستمی در کشور نهادینه شوند؛ با این وجود قطعاَ به تبع آن فساد نیز کمتر رخ خواهد داد.

,

غرضی در پایان گفت: اجرای رجیستری تلفن همراه در شرایط فعلی که بازار این محصول تقریبا به طور کامل در دست قاچاقچیان قرار دارد؛ هم به نفع مردم و هم به نفع دولت و منافع ملی است.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه