اخبار داغ

مدیر اداره امور منابع آب اردستان:

کل چاه های کشاورزی اردستان به کنتور هوشمند مجهز شدند

کل چاه های کشاورزی اردستان به کنتور هوشمند مجهز شدند
مدیر اداره امور منابع آب اردستان گفت: ۲۱۰حلقه چاه کشاورزی در شهرستان اردستان وجود دارد که تمامی آن ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ مدیر اداره امور منابع آب اردستان اظهار کرد: ۲۱۰ حلقه چاه کشاورزی در شهرستان اردستان وجود دارد که تمامی آن ها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

محمد رضا سلیمی گفت: شمار چاه های آب غیرمجاز شناسایی شده خانگی که در باغ ها و ویلاهای شهرستان وجود دارد ۲۵۰ حلقه است و برداشت بی رویه آب از این چاه ها بر مشکلات کم آبی شهرستان افزوده است.

,

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری های قضایی، از ابتدای امسال تا کنون ۱۲ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان مسدود شد و پرونده مسدود شدن شمار دیگری از چاه های آب غیرمجاز در این شهرستان در دست اقدام است.

,

مدیر اداره امور منابع آب اردستان با اشاره به وجود ۲۱۰حلقه چاه آب عمیق برای مصرف کشاورزی که تمام آنها مجهز به کنتورهوشمند شده اند افزود: با نصب کنتورهای هوشمند میزان برداشت از چاه های کشاورزی مدیریت و حجم آب سفره های زیرزمینی بهبود یافته است.

,

سلیمی به دستورالعمل ابلاغی مبنی بر دریافت پروانه بهره برداری برای چاه های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: ۱۵ حلقه چاه آب و فاضلاب روستایی و شش حلقه چاه آب و فاضلاب شهری در شهرستان اردستان وجود دارد که باید برای دریافت پروانه بهره برداری تا پایان سال اقدام کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین کاهش دبی چاه های آب کشاورزی به میزان ۱۸درصد در پروانه ها اعمال شده است که اجرای آن در دستور کار قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه