اخبار داغ

تجمع طلاب حوزه های علمیه خواهران در ساوه

سیاست ضدایرانی آمریکا پایانی ندارد/همه مردم ایران پاسدار هستند

سیاست ضدایرانی آمریکا پایانی ندارد/همه مردم ایران پاسدار هستند
نماینده مجلس نهم در این مراسم گفت: سیاست های ضدایرانی آمریکا پایانی ندارد و روسای جمهور مختلف آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون با جنگ و تحریم و غیره با ایران اسلامی دشمنی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، مدارس علمیه شهرستان ساوه همصدا با طلاب سراسر کشور در محکومیت سخنان گستاخانه ترامپ علیه ایران اسلامی، تجمع اعتراض آمیزی را در امامزاده سید علی اصغر شهرستان ساوه برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

طلاب با حضور گسترده خود در این راهپیمایی نشان دادند که مواضع خصمانه و سخنان سخیف رئیس جمهوری دولت مستکبر و شیطان صفت آمریکا در مجامع عمومی علیه ملت غیور ایران اسلامی نشانگر واهمه استکبار جهانی مقابل عظمت گفتمان انقلاب اسلامی است.

,

در این تجمع طلاب با در دست گرفتن پارچه نوشته و پلاکاردهایی با مضمون حمایت از سپاه، شعارهایی از جمله «رهبر ما زنده باد»، « مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل»و « الله اکبر» و همچنین شعارهایی علیه ترامپ، رئیس جمهور آمریکا سر دادند. 

,

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد، نماینده مجلس نهم در این مراسم گفت: سیاست های ضدایرانی آمریکا پایانی ندارد و روسای جمهور مختلف آمریکا از ابتدای انقلاب تاکنون با جنگ و تحریم و غیره با ایران اسلامی دشمنی کردند.

,

وی افزود: تحریم ایران از همان ابتدای انقلاب و عدم تحویل محصولات خریداری شده توسط ایران شروع شد و هر سال گسترش یافت.

,

مسئول هماهنگی حوزه های علمیه کشور بیان کرد: مردم غیور ایران اسلامی از همان اوایل انقلاب با رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب در برابر توطئه های مختلف دشمن ایستادگی کردند.

,

وی ادامه داد: مردم در همه عرصه های انقلاب حضور با شکوهی داشتند به همین دلیل دشمن سعی دارد تا حضور مردم را با روش‌های مختلف کمرنگ کند.

,

ترامپ، ماهیت واقعی آمریکا است/ همه مردم ایران پاسدار هستند

, ترامپ، ماهیت واقعی آمریکا است/ همه مردم ایران پاسدار هستند, ترامپ، ماهیت واقعی آمریکا است/ همه مردم ایران پاسدار هستند,

موسوی نژاد با اشاره به سخنان اخیر ضد ایرانی ترامپ اظهار کرد: این رییس جمهور  ماهیت واقعی آمریکا است، آنها تلاش دارند با فشار تحریم ها و عهد شکنی به منافع بیشتری برسند.

,

وی ادامه داد: تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از چند دهه فعالیت آن در جنگ علیه مستکبرین، نشان از شکست آنها دارد.

,

مسئول هماهنگی حوزه های علمیه کشور  تصریح کرد: سپاه پاسداران تنها یک نیروی نظامی نیست بلکه از میان مردم به وجود آمده است و همه ما پاسدار هستیم و نمی توان مردم یک کشور را تروریست خواند.

,

وی افزود: مردم ایران نشان دادند از خون شهدای خود در دفاع مقدس از ارزش های اسلامی، پاسداری می کنند.

,

گفتنی است این تجمع اعتراض آمیز با قرائت قطعنامه ای علیه مواضع ترامپ در خصوص جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.

,

 

,

موسوی نژاد

, موسوی نژاد,

, ,

تجمع طلاب ساوه

, تجمع طلاب ساوه,

تجمع طلاب ساوه

, تجمع طلاب ساوه,

تجمع طلاب ساوه

, تجمع طلاب ساوه,

تجمع طلاب ساوه

, تجمع طلاب ساوه,

تجمع طلاب ساوه

, تجمع طلاب ساوه,

تجمع طلاب ساوه

, تجمع طلاب ساوه,

تجمع طلاب ساوه

, تجمع طلاب ساوه,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه