اخبار داغ

مصدومیت ۴ دانش‌آموز روستایی در سانحه تصادف/ حال عمومی دانش‌آموزان مساعد است

مصدومیت ۴ دانش‌آموز روستایی در سانحه تصادف/ حال عمومی دانش‌آموزان مساعد است
رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان لرستان در خصوص سانحه تصادف خودروی حامل دانش‌آموزان در محور کوهدشت، گفت: در این حادثه، ۴ دانش‌آموز مصدوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قربانی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان در خصوص تصادف امروز خودروی حامل دانش‌آموزان در محور کرمانشاه ـ کوهدشت، اظهار داشت: خودرویی که دانش‌آموزان در آن حضور داشتند، پراید بود که با یک خودروی پراید دیگر تصادف کرد و منجر به مصدومیت دانش‌آموزان شد که البته حال عمومی آنها مساعد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: این دانش‌آموزان هر روز با خودروی برادر یکی از محصلان، از روستای پریان در 7 کیلومتری کوهدشت در استان لرستان برای حضور در کلاس درس به کوهدشت می‌آمدند.

,

قربانی اضافه کرد: یکی از دانش‌آموزان مشکوک به پارگی پرده گوش بود که به بیمارستان خرم‌آباد منتقل شد و یکی از دانش‌آموزان دچار شکستگی پا، یکی دیگر دچار خراش پوست سر و نفر چهارم هم دچار آسیب از ناحیه سر و کمر شده‌ است که این سه نفر در بیمارستان کوهدشت بستری هستند و به زودی مرخص خواهند شد.

,

به گزارش فارس، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان گفت: خانواده این دانش‌آموزان از ما خواسته‌اند که نام دخترانشان رسانه‌ای نشود و به همین دلیل از بردن نام آنها معذورم.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه