اخبار داغ

مدیر کل بهزیستی استان البرز مطرح کرد؛

کودک شیرخواره مبتلا به شپش در کرج درمان شد/ حضانت ۸۰ درصد کودکان شیرخوارگاه‌ های البرز موقتی است

کودک شیرخواره مبتلا به شپش در کرج درمان شد/ حضانت ۸۰ درصد کودکان شیرخوارگاه‌ های البرز موقتی است
داریوش بیات نژاد صبح امروز جزئیات درمان کودک شیرخوارگاهی مبتلا شده به شپش که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده بود را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، مدیر کل بهزیستی استان البرز صبح امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در راستای فیلم منتشر شده کودک شیرخوارگاهی در کرج و ابتلای آن به شپش با اشاره به نقص عملکردی که بعضا در دستگاه ها وجود دارد و لزوم اصلاح آن کمبود نیروی انسانی را مشکل پیش روی شیرخوارگاه امام علی(ع) دانست و گفت: حل مشکلات این شیرخوارگاه و انجام اصلاحات با همراهی خیرین صورت می گیرد. 
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «تیتریک», تیتریک,
,
داریوش بیات نژاد به ارتباط مؤثر بهزیستی با دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت و درمان و دستگاه قضائی در راستای ارائه خدمات به شیرخوارگاه مذکور اشاره کرد و افزود: دهم مهر ماه سال جاری یکی از کودکان تازه پذیرش شده به شپش مبتلا می شود که در راستای جلوگیری از انتقال آن به سایر کودکان شست و شو و استعمال شامپو انجام می شود که متاسفانه کودک دو ساله دچار حساسیت و التهاب پوستی می شود. 

وی با اشاره به اینکه پزشک متخصص شربت ضد حساسیت و پماد تجویز می کند اظهار داشت: اگر اطلاع رسانی رسانه ها در راستای اصلاح امور باشد ارزشمند بوده و در صورت باج خواهی این روند جای نگرانی خواهد داشت چرا که دباره کودک مبتلا شده به شپش با پیگیری‌ های همکاران شیرخوارگاه و درمان توسط متخصص در کمتر از 10 روز کودک سلامتی خود را به دست آورده است. 

مدیر کل بهزیستی استان البرز در خاتمه به نگهداری از ۹۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی (ع) اشاره و تصریح کرد:  ۷۵ الی ۸۰ درصد کودکان شیرخوارگاه‌ های البرز والدین دارند اما صلاحیت از پدر و مادر آن‌ ها سلب و حضانت کودکان موقتی به بهزیستی واگذار شده است و در رابطه با فرزندخواندگی هیچگاه سفارش افراد را در دستور کار قرار نداده ایم. 
,
,
,
,
,
 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه