اخبار داغ

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان:

کاهش دو درصدی نرخ بیکاری در اردستان

کاهش دو درصدی نرخ بیکاری در اردستان
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: سال گذشته نرخ بیکاری دراردستان ۱۱ و چهار دهم درصد بوده که امسال به ۹و هفت دهم درصد رسیده که این موضوع را سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تایید کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان ؛  رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان در حاشیه کارگروه اشتغال اظهار کرد: اجرای طرح کارورزی با هدف آموزش مهارت به افراد انجام می شود و در حال حاضر ۴۴ نفر و ۱۲ واحد پذیرنده در اردستان ثبت نام کرده اند که تا کنون ۹نفر جذب بازار کار شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

جمشید عامری گفت: سال گذشته نرخ بیکاری دراردستان ۱۱ و چهار دهم درصد بوده که امسال به ۹و هفت دهم درصد رسیده که این موضوع را سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تایید کرده است.

,

وی افزود: دستگاه های اجرایی شهرستان باید میزان تعهد اشتغال خود را اعلام کرده و بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده برای شهرستان باید تا پایان سال یک هزار و ۵۰۰ اشتغال در سامانه رصد ثبت شود که تا کنون تنها ۲۵۰ نفر ثبت شده است.

,

عامری با بیان اینکه میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای ایجاد طرح های مشاغل خانگی اردستان ۵۲۰میلیون تومان اعلام شده، تصریح کرد: این میزان اعتبار تا پایان دی ماه باید جذب شود و این امکان وجود دارد که در صورت جذب تمامی اعتبار در نظر گرفته شده، شهرستان هایی که موفق به جذب اعتبار خود نشده اند، اعتبار ان ها را جذب کنند.

,

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان اولویت پرداخت اعتبارات مشاغل خانگی را به طرح های پشتیبان اعلام کرد و ادامه داد: ۷۵درصد از اعتبارات در نظر گرفته شده برای طرح های پشتیبان و ۲۵درصد برای طرح های فردی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه