اخبار داغ

در مراسم بهره‌برداری از سامانه هوشمند اطلاعات بیمارستانی مطرح شد؛

افتتاح اولین مرکز جراحی‌ محدود دولتی در ساوه/بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ساوه، هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شود

افتتاح اولین مرکز جراحی‌ محدود دولتی در ساوه/بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ساوه، هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شود
رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: اولین مرکز جراحی محدود دولتی ساوه با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان جهت ساخت، بازسازی و تجهیز سه اتاق عمل و ۱۰ تخت بستری به بهره برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس، دکترقدیمی قائم مقام معاونت درمان وزارت بهداشت، دکتر اولیایی‌منش مدیرکل دفتر ارزیابی فناوری وزارت بهداشت، رییس دانشکده علوم پزشکی ساوه و جمعی از مسئولین بهداشتی ساوه سامانه هوشمند اطلاعات بیمارستانی ساوه افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ساوه، هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شود

, بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ساوه، هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شود, بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ساوه، هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شود,

محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در این مراسم گفت: بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ساوه در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع، هفته آینده کلنگ زنی می شود.

,

وی افزود: افزایش مراکز بهداشتی و درمانی از نیازهای اساسی این شهرستان در حال رشد جمعیتی است که بهره برداری از  بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ساوه می تواند این نیاز را برطرف کند.

,

منصوری با اشاره به پیشرفت خوب ساوه در حوزه درمان بیان کرد: در سفرهایی که وزرای مختلف به این شهر داشتند، توانستیم بودجه های مناسبی را تصویب کنیم که کلینیک تخصصی دندانپزشکی و مجوز واگذاری زمین بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی از جمله این موارد بود.

,

وی ادامه داد: این بیمارستان به دلیل آموزشی بودن به اندازه بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی فضا دارد و بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان ساخت آن هزینه به همراه دارد.

,

مرکز جراحی محدود سینا ساوه

, مرکز جراحی محدود سینا ساوه,

ثبت اطلاعات ۴۰۰۰ بیمار در سامانه سهاب بیمارستانی ساوه

, ثبت اطلاعات ۴۰۰۰ بیمار در سامانه سهاب بیمارستانی ساوه, ثبت اطلاعات ۴۰۰۰ بیمار در سامانه سهاب بیمارستانی ساوه,

دکتر جلیل کوهپایه‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ساوه نیز در افتتاح سامانه هوشمند سهاب گفت:  فاز اول طرح بیمارستان هوشمند در دو بیمارستان شهید مدرس و ۱۷ شهریور با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

,

وی با اشاره به ثبت چهار هزار پرونده الکترونیکی در این سامانه افزود: این سامانه هوشمند تمامی فرآیندهای جاری در بیمارستان را بصورت رایانه‌‌ای کنترل می کند و با راه اندازی این سیستم تمام عملیات قابل ردیابی و شناسایی است.

,

کوهپایه زاده با اشاره به نظارت ۲۴ ساعته این سامانه بر امور بیان کرد: بیمارستان ساوه با مجهز شدن به این سامانه هوشمند به مرکزی پیشتاز، در بهره گیری از این سامانه در کل کشور تبدیل شده است و این امر موجب بهره‌وری و افزایش رونق اقتصاد سلامت می شود.

,

وی ادامه داد: نرم افزار این طرح که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش بهره وری است با همکاری دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهیه شده است. و با اجرای فاز دوم و سوم می توانیم الگویی برای دیگر بیمارستان ها شویم.

,

اولین مرکز جراحی محدود دولتی ساوه در ساوه افتتاح شد

, اولین مرکز جراحی محدود دولتی ساوه در ساوه افتتاح شد, اولین مرکز جراحی محدود دولتی ساوه در ساوه افتتاح شد,

این مسئول دانشکده علوم پزشکی ساوه در خصوص مرکز جراحی محدود سینا نیز اظهار کرد: اولین مرکز جراحی محدود دولتی ساوه با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان جهت ساخت، بازسازی و تجهیز سه اتاق عمل و ۱۰ تخت بستری به بهره برداری رسید.

,

وی افزود: این مرکز در مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع با امکانات مورد نیاز جراحی می تواند با تعرفه درمانی بخش دولتی،خدمات مورد نیاز را به بیماران ارائه دهد.

,

کوهپایه زاده تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان با صرف هزینه‌ای معادل چهار میلیارد تومان چند پروژه درمانی و بهداشتی افتتاح شده است و چند پروژه دیگر با تخصیص پنج میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال به بهره برداری می رسد که علاوه بر آنها ۱۵ پروژه بهداشتی غیر از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی و پردیس دانشگاهی را در حال اجرا داریم.

,

افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مدرس ساوه

, افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مدرس ساوه, افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مدرس ساوه,

رئیس دانشکده علوم پزشکی اظهار کرد: کلینیک تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید مدرس در فضای بالغ بر یک‌هزار و ۵۰۰ مترمربع در سه طبقه، ماه آینده به بهره برداری می رسد.

,

جراحی محدود ساوه سینا

, جراحی محدود ساوه سینا,

جراحی محدود ساوه سینا

, جراحی محدود ساوه سینا,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه