اخبار داغ

راه اندازی دستگاه خودپرداز خواسته مردم بخش چاه مرید کهنوج است

راه اندازی دستگاه خودپرداز خواسته مردم بخش چاه مرید کهنوج است
با فراگیر شدن پرداخت های الکترونیکی و ایجاد زیر ساخت های دولت الکترونیک در کشور و لزوم استقرار امکانات مورد نیاز جهت تحقق این هدف اما هنوز بسیاری از بخش های شهرستان کهنوج از حداقل های مورد نیاز این امر بی بهره اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شوباد ، روزانه  مردم روستاهای اطراف شهرستان کهنوج برای فراهم کردن مایحتاج ضروری زندگی به شهر  تردد می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ,  , شوباد , ، روزانه  مردم روستاهای اطراف شهرستان کهنوج برای فراهم کردن مایحتاج ضروری زندگی به شهر  تردد می کنند.,

بسیاری از روستاهای شهرستان کهنوج از بسیاری از امکانات بی بهره مانده اند.

,

اما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مطالبه مردم و همت مسئولان در اغلب نقاط شهرستان کهنوج امکانات اولیه زندگی اعم از مسکن مناسب، امکان حمل و نقل مناسب و بهینه، لوله کشی آب، لوله کشی گاز، برق، تلفن، دسترسی به مواد غذایی سالم و کافی و... مهیا شده است اما علی رغم وجود بسیاری از امکانات اولیه در روستاهابسیاری از نیازهای به‌روز روستائیان نادیده گرفته شده است.

,

در روستاهای متوسط و کوچک کهنوج عدم وجود بانک یا حتی دستگاه های خودپردازشاهدیم.و در روستاهایی که پست بانک در حال فعالیت است مشکلاتی را برای مردم ایجاد نموده است.

,

ولی تاکنون هیچ گونه اقدامی از سوی بانک برای تاسیس یک شعبه و یا باجه و حتی خودپرداز که از ضروریات اساسی این مردم است صورت نگرفته و مردم باید برای انجام و دریافت خدمات بانکی کیلومترها مسافت را طی کنند.

,

یکی از اهالی مردم بخش چاه مرید کهنوج می گوید یک مددجوی کمیته امداد برای دریافت مستمری خود که کلا چهل هزار تومان است باید پنجاه هزار تومان هزینه کند.تا به بانک برسند.
به همین دلیل مردم به ناچار برای دریافت وجه باید به خودپردازهای شهرستان کهنوج  مراجعه کنند.

,
,

با فراگیر شدن پرداخت های الکترونیکی و ایجاد زیر ساخت های دولت الکترونیک در کشور و لزوم استقرار امکانات مورد نیاز جهت تحقق این هدف اما هنوز بسیاری از بخش های شهرستان کهنوج  از حداقل های مورد نیاز این امر بی بهره اند.

,

هرچند وجود یک دستگاه خودپرداز به دلیل وجود دستگاه های متعدد در شهرها امری عادی و روزمره به نظر برسد اما این مساله در روستاها و بخش های  از شهر همچون آرزویی دست نیافتنی است.

,

انتظار می رود مسئولین مربوطه جهت تحقق خواسته عموم مردم این مناطق اقدامات لازم را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه