اخبار داغ

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان خبر داد:

زمان رسیدن بر بالین بیمار، درهمدان،کمتر از میانگین کشوری است/آماده باش کامل نیروهای عملیاتی مرکز اورژانس در آستانه اربعین حسینی

زمان رسیدن بر بالین بیمار، درهمدان،کمتر از میانگین کشوری است/آماده باش کامل نیروهای عملیاتی مرکز اورژانس در آستانه اربعین حسینی
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان، از پایین بودن مدت زمان، رسیدن اورژانس در همدان بر بالین بیمار در مقایسه با میانگین کشوری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛حبیب معصومی ،رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان در گفت و گو با نافع با اشاره به انجام  16 هزارو147 ماموریت درون شهری گفت: در طی مدت شش ماه، 5هزارو 456 ماموریت جاده ای نیز عملیاتی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

 

,

وی بابیان اینکه در مجموع ماموریت های شهری، 17 هزارو 372 مصدوم انتقال داده شده است،اظهار کرد:در ماموریت های جاده ای نیز رسیدگی به 7هزارو 16 مجروح امکان پذیر گردید.

,

 

,

دکتر معصومی همچنین با اذعان به اینکه،در ماموریت های شهری با 3 هزارو 324ماموریت مرتبط با تصادفات مواجه بودیم،عنوان کرد:در ماموریت های جاده ای نیز 2 هزرو 523 ماموریت تصادفی داشتیم.

,

 

,

وی ادامه داد:در مجموع  در ششش ماهه نخست سال جاری ،در ماموریت های شهری و جاده ای با 7 هزارو 579 مصدوم تصادفی مواجه بودیم.

,

 

,

معصومی همچنین بیان کرد:طی مدت مذکور،همکاران ما 8هزارو 896 مصدوم غیرتصادفی و 6هزارو 591 مصدوم تصادفی را به مراکز درمانی استان انتقال دادند.

,

 

,

وی در خصوص مدت زمان رسیدن به بالین بیمار نیز گفت:براساس مصوبه هیات دولت در شهرها متوسط زمان رسیدن بر بالین بیمار باید زیر  دقیقه و در جاده ها باید زیر1 دقیقه باشد که خوشبختانه این عدد در ماموریت های اورژانس استان در شهرها 4 دقیقه و80 ثانیه و در جاده ها7 دقیقه و 8 ثانیه بوده است.

,

 

,

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان عنوان کرد:خوشبختانه در رابطه با مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در مقایسه با نرم کشوری وضعیت مطوب تری را دارا هستیم.

,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعداد ماموریت های اورژانس هوایی در شش ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و گفت:در مدت مذکور 34 ماموریت با انتقال 30 مصدوم عملیاتی شد.

,

 

,

معصومی همچنین با اشاره به آماده باش کامل نیروهای عملیاتی مرکز اورژانس استان از 10 روز مانده به ایام اربعین حسینی نیز گفت:در این همین رابطه؛ استقرار آمبولانس ها در حاشیه جاده ها، استقرارآمبولانسهای شهری درمبادی ورودی کلیه شهرهای استان،استقراراتوبوس آمبولانس ها درراستای همراهی با بسیج پزشکی وآماده باش اورژانس بیمارستانی در دستور کار است.

,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه