اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان جغتای:

ورزش و جوانان «جغتای» با یک کارمند اداره می‌شود!

ورزش و جوانان «جغتای» با یک کارمند اداره می‌شود!
رئیس اداره ورزش و جوانان جغتای گفت: اداره ورزش و جوانان این شهرستان تنها با یک کارمند اداره می‌شود در حالی که به تخصص‌های مختلف در این اداره نیازیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار  پیام جغتای، اظهار کرد: پروژه های عمرانی که در سطح شهرستان جغتای در سالهای اخیر به بهره برداری رسیده است، کمک شایانی به توسعه فعالیت های ورزشی می کند؛ اما عدم واگذاری مدیریت آنها به اداره ورزش و جوانان شهرستان به یکی از موانع اصلی رشد ورزش قهرمانی و حرفه ای در شهرستان مبدل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , علی یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ,  پیام , پیام , جغتای, ، اظهار کرد: پروژه های عمرانی که در سطح شهرستان جغتای در سالهای اخیر به بهره برداری رسیده است، کمک شایانی به توسعه فعالیت های ورزشی می کند؛ اما عدم واگذاری مدیریت آنها به اداره ورزش و جوانان شهرستان به یکی از موانع اصلی رشد ورزش قهرمانی و حرفه ای در شهرستان مبدل شده است.,

 

,

یزدی گفت: انتظار می رود تا نهادهای دیگر نظیر دهیاری ها و  بسیج بعد از ساخت سالن ها و دیگر فضاهای ورزشی، مدیریت و بهره برداری از آنها را به این اداره واگذار کنند تا ورزش و جوانان شهرستان در راستای توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی گام های موثری بردارد.

,

 

,

رئیس اداره ورزش و جوانان جغتای خاطرنشان کرد: عدم دخالت این نهاد در امر مدیریت اماکن ورزشی شهرستان از یک طرف و پایین بودن فضاهای ورزشی متعلق به اداره ورزش و جوانان شهرستان از طرفی دیگر باعث شده است تا رتبه ورزشی شهرستان در بین شهرهای استان نزول پیدا کند.

,

 

,

وی علت کاهش رتبه ورزشی شهرستان را متناسب با تعداد افراد استفاده کننده از بیمه ورزشی عنوان کرد که به علت عدم مدیریت بهره برداری ها توسط این اداره از سالن های ورزشی، شاهد کاهش ۸۰۰ نفری تعداد بیمه شدگان از سال ۹۲ تا سال جاری بوده ایم.

,

 

,

 

,

یزدی در پاسخ به این پرسش که آیا توان اداره تمام فضاهای ورزش را دارید؟، گفت: علی رغم وجود فقط یک نیروی اداری در ورزش و جوانان شهرستان جغتای، می توانیم با بهره گیری از تجربه ای که در استفاده از نیروهای جوان داریم، تمامی فضاهای ورزشی را مدیریت کنیم.

,  , علی رغم وجود فقط یک نیروی اداری در ورزش و جوانان شهرستان جغتای، می توانیم با بهره گیری از تجربه ای که در استفاده از نیروهای جوان داریم، تمامی فضاهای ورزشی را مدیریت کنیم.,

 

,

نبود نیروی متخصص در امور جوانان در این اداره دیگر موضوعی بود که یزدی با گلایه از آن، اظهار داشت: موضوع جوانان و امور مربوط به آنها نیز در زیر مجموعه اداری تعریف شده است که تنها با یک کارمند اداره می شود، در صورتی که باید از یک یا چند نیروی متخصص در امور جوانان نیز در مجموعه ورزش و جوانان شهرستان بهره برد.

,

 

,

وی در ادامه از مسئولان استان خواست تا با اختصاص نیروهای اداری متخصص در امور ورزش و جوانان، دست بسته این نهاد را در انجام هرچه بهتر امور محوله باز کنند.

,

 

,

برای تیم های ورزشی شهرستان، حامی نداریم

, برای تیم های ورزشی شهرستان، حامی نداریم,

 

,

رشته های ورزشی موفق و همچنین دارای قابلیت کسب عناوین قهرمانی استانی و کشوری، موضوع دیگری بود که یزدی با اشاره و  اظهار کرد: استعدادهای جوان جویای نام و همچنین مربیان با تجربه و قوی در رشته های جودو، کشتی، فوتبال، اسکیت، تکواندو و والیبال باعث شده است تا افق روشنی پیش روی ورزش قهرمانی شهرستان بوجود بیاید.

,

 

,

رئیس اداره ورزش و جوانان جغتای ضمن انتقاد از بی تفاوتی نهادهای خصوصی و دولتی فعال در صنعت و تجارت به مقوله ورزش و حمایت از تیم های ورزشی شهرستان، گفت: هزینه حمایت از یک تیم فوتبال در یک سال حداکثر ۱۵ میلیون تومان و هزینه حمایت از تیم های ورزشی بدون توپ پنج میلیون تومان است، مبلغی که برای کارخانه هایی همچون سیمان و فروکروم در یکسال قابل توجه نیست؛ اما زمینه فعالیت جوانان بسیاری را در تیم های ورزشی حرفه ای بوجود می آورد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه