اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور در جمع خبرنگاران:

۷۰ هزار دانشجو در حال تحصیل در دانشگاه فرهنگیان هستند/ تربیت نیروی متخصص مورد نیاز آموزش و پرورش هدف این دانشگاه

۷۰ هزار دانشجو در حال تحصیل در دانشگاه فرهنگیان هستند/ تربیت نیروی متخصص مورد نیاز آموزش و پرورش هدف این دانشگاه
قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور تربیت نیروی متخصص مورد نیاز آموزش و پرورش را هدف دانشگاه های فرهنگیان عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور روز گذشته در حاشیه نشست شورای راهبردی منطقه هفت کشوری دانشگاه فرهنگیان کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان در حدود 70 هزار دانشجو دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

تاجیک اسماعیلی با بیان اینکه مسئله پویایی دانشجویان یک مبحث جدید در ساختار دانشگاهی است، خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان از سال 1391 با عنوان دانشگاه فرهنگیان مشغول به فعالیت شده است و پیش از آن با عنوان مراکز تعلیم و تربیت یاد می شده اند.

,

وی تربیت نیروی متخصص مورد نیاز آموزش و پرورش را هدف دانشگاه های فرهنگیان عنوان کرد و افزود: معلمان دوره ابتدایی، دبیران دوران مختلف تحصیلی و دبیران دبیرستان در رشته های مختلف و مشاوران و مربیان مدارس مشمول آموزش گیرندگان در این دانشگاه می شوند.

,

اسماعیلی با اشاره به تحولات و نیازهای امروز علمی در دنیا، گفت: با توجه به این نیازها و رویکردهای جدید در تعلیم و تربیت به پرورش نیروها مبادرت می‌شود.

,

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه در مدت سپری شده از راه اندازی این دانشگاه برنامه راهبردی آن تهیه شده است، اظهار کرد: این برنامه در چارچوب اساسنامه دانشگاه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

,

وی با بیان اینکه این برنامه راهبردی در واقع برنامه درسی تربیت معلم هست، خاطرنشان کرد: این برنامه در حال حاضر سرلوحه کار دانشگاه فرهنگیان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه