اخبار داغ

دبیر اجرایی کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی:

اجلاسیه پیشمرگان کرد مسلمان و عشایر در مهاباد برگزار می شود

اجلاسیه پیشمرگان کرد مسلمان و عشایر در مهاباد برگزار می شود
دبیر اجرایی کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی از برگزاری اجلاسیه پیشمرگان کرد مسلمان و عشایر در مهاباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبرئیل هوشمند در گفت‌وگو با ندای ارومیه، اظهار داشت: اجلاسیه بزرگ پیشمرگان کرد مسلمان عشایر 10 آبان ماه امسال در مهاباد برگزار می‌شود، به طوری که این آئین باشکوه با مشارکت و حضور حداکثری آحاد مختلف جامعه به ویژه اقلیت‌های مختلف، ساکنان مناطق کردنشین کشور و استان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ارومیه,

وی افزود: خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان که در شهرهای کردنشین استان ساکن هستند به این محفل معنوی دعوت شده‌اند همچنین برنامه‌های جانبی مختلف از جمله نمایشگاه، نمایش خیابانی، سخنرانی چهره‌های ملی و ... نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

,

دبیر اجرایی کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی در ادامه احداث یک المان با عنوان پیشمرگان کرد مسلمان با صرف اعتباری به میزان 500 میلیون ریال و نصب آن در یکی از میدان‌های پرتردد مهاباد، رونمایی از تمبر ویژه این مراسم و ... را مورد اشاره قرار داد و افزود: در استان ما تاکنون اسم 550 شهید پیشمرگ کرد مسلمان ثبت شده است که در این برنامه‌ها برای معرفی آنها تلاش می‌شود.

,

هوشمند به جایگاه موسس پیشمرگان کرد مسلمان شهید محمد امین احمدی در این اجلاسیه اشاره کرد و اظهار داشت: این شهید برومند خودش اهل مهاباد بوده و برای ایستادن در مقابل رژیم متجاوز عراق جمعی از انسان‌های وارسته آن زمان را گرد هم جمع کرد تا به جبهه حق علیه باطل بشتابند پس باید این چهره به نسل جوان و کرد کشورمان شناسانده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه