اخبار داغ

امام‌جمعه دلوار:

تعرفه‌های برق برای شهروندان کمرشکن است

تعرفه‌های برق برای شهروندان کمرشکن است
امام‌جمعه دلوار گفت: نرخ تعرفه برق بخصوص در دوره آخر بسیار بالا و برای شهروندان کمرشکن بوده است که موجب نارضایتی در بین مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مدتی است که زمزمه‌هایی از افزایش نرخ تعرفه آب و برق در استان بوشهر به گوش می‌رسد و تاکنون رسانه‌های محلی و کشوری اخبار بسیاری را منتشر کرده‌اند که مورد واکنش نمایندگان دولت در بخش وزارت نیرو قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

هر چند خدمات بسیار خوب اداره برق در استان بوشهر به خصوص در روستاها را نمی‌توان نادیده گرفت و امروز هیچ روستایی در استان وجود ندارد که از نعمت برق بی‌بهره باشد، اما افزایش تعرفه‌ها نیز مشکلی بسیار اساسی است.

,

, ,

این افزایش بهاء برق مصرفی در برخی از فصل‌ها موجب می‌شود که در کنار همه خدمات اداره برق گلایه‌مندی‌هایی از سوی مردم ایجاد شود.

,

بدون مشکل فنی در کنتور برق بهاء چند برابر پرداخت کردم

,

احمد محمدی یکی از شهروندان روستای تیمورآباد از توابع بخش ساحلی دلوار در گفت و گو با سپاس با اشاره به افزایش نرخ برق، گفت: نرخ قبض برق در دوره‌های گذشته بسیار رضایت‌بخش بود اما در دوره جدید افزایشی چند برابر داشت که با هیچ محاسبه‌ای نمی‌توان آن را حساب کرد.

, سپاس,

این شهروند اظهار کرد: در این دوره هیچ‌چیزی به وسایل خانگی اضافه نشده و حتی در برخی اوقات به دلیل شرایط آب و هوایی و مسافرت‌های فصلی مصرف برق کمتری نسبت به دوره‌های گذشته داشته‌ام.

,

, ,

محمدی افزود: بارها به اداره برق جهت بررسی موضوع مراجعه کرده‌ایم و در هر بار کارشناسی اعلام کرده‌اند که هیچ مشکل فنی در برق‌رسانی وجود ندارد.

,

تعرفه‌های برق برای شهروندان کمرشکن است

,

حجت‌الاسلام علی زاهدوست امام‌جمعه دلوار در گفت و گو با سپاس در واکنش به افزایش تعرفه‌های برق، گفت: نرخ تعرفه برق بخصوص در دوره آخر بسیار بالا و برای شهروندان کمرشکن بوده است که موجب نارضایتی در بین مردم شده است.

, سپاس,

وی ادامه داد: مسئولین باید به فکر مردم کم‌درآمد باشد و آن‌ها را درک کنند، میزان یارانه‌های دریافتی مردم بسیار کم است و با افزایش تعرفه‌های هیچ‌گونه سنخیتی ندارد.

,

, ,

افزایش یک‌باره تعرفه برق به شش برابر

,

کریم حیدری یکی از شهروندان آبدانی در گفت‌وگو با سپاس بابیان اینکه تعرفه‌های برق بسیار بالا است، گفت: تعرفه‌های برق افزایش داشته است و مسئولان اداره برق نیز برای رفع این مشکل هیچ اقدامی نمی‌کنند.

, سپاس,

حیدری اظهار کرد: در تعرفه‌های گذشته بهاء پرداختی برای هر دوره برق حدود 100هزار تومان بود اما در آخرین دوره بهاء پرداختی به 600هزار تومان رسیده است، این در حالی است که هیچ کالای برقی به وسایل منزل اضافه نشده است.

,

این شهروند آبدانی بابیان اینکه از مسئولین درخواست دارم تا به این موضوع به‌طورجدی رسیدگی کنند، عنوان کرد: در این ایام به دلیل تغییر در شرایط آب و هوایی بسیاری از وسایل برقی غیرضروری را خاموش نگه‌داشته‌ام، اما نتیجه بلعکس شد.

,

, ,

نرخ برق مصوبه مجلس و دولت است

,

علیرضا بحرینی مدیر برق شهرستان دیر در جمع خبرنگاران با تائید این موضوع، اظهار کرد: علت افزایش نرخ برق در شهرستان و بخش آبدان را رعایت نکردن مصرف الگوی مصرف است و مردم باید الگوی مصرف برق را رعایت کنند.

,

بحرینی در پاسخ به علت افزایش نرخ برق، افزود: نرخ برق بر اساس مصوبه مجلس با دولت است و کسانی که قبض برق آن‌ها زیاد شده می‌توانند به امور مشترکین شهرستان مراجعه کنند.

,

وی تصریح کرد: ما تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهیم تا مشکلات مردم در این خصوص تا حدی مرتفع شود.

,

حال باید منتظر ماند که مسئولین برای رفع این مشکل چه تدبیری لحاظ خواهند کرد که مردم و دولت کمترین ضرر در بهاء برق داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه