اخبار داغ

کمیت فدای کیفیت در فست فودهای ارومیه/ ارزان فروشی دنر و پیتزا به چه قیمتی؟!

کمیت فدای کیفیت در فست فودهای ارومیه/ ارزان فروشی دنر و پیتزا به چه قیمتی؟!
مسئولین بهداشتی و نظارتی بهتر است با بیشتر کردن نظارت ها در زمینه فست فودهای ارزان قیمتی که عمدتا عنوان دانشجویی را برای بهانه ارزان فروختن خود اطلاق می کنند، بیشتر کرده تا مبادا سودجویانی در این زمینه منفعت خود را در سلامتی مردم بجویند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، غذا و نوع تغذیه نقش بسیار مهمی در سلامت افراد جامعه دارد و عموم مردم بر این باورند که راز سلامتی در غذاهای تهیه شده از مواد بهداشتی و با کیفیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

با ماشینی شدن زندگی بشر، افراد آسان طلب شده و انواع غذاهای آماده و فست فودها به صورت قارچ گونه ای در جای جای شهر مشغول طبخ و فروش انواع ساندویچ و پیتزا و دیگر موارد هستند که درآمد حاصل از این شغل نیز از نظر فروشندگان آن ها بسیار مطلوب است.

,

«مهدی» یکی از فست فوددارهای معتبر ارومیه در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در پاسخ به این سوال که چرا مردم از کیفیت پایین ساندویچ های ارزان قیمت شکایتی ندارند، اظهار کرد: این روزها موضوع ارزانی و قیمت جزو فاکتورهای اصلی انتخاب است که موجبات فروش بیشتر فست فودهای ارزان قیمت یا به اصطلاح دانشجویی شده است.

,

وی ادامه داد: یکی از همین فست فودهای ارزان که همسایه ما و البته از رقبا به شمار می رود، روش جالبی برای سود بیشتر و به تبع آن قیت کمتر و مشتری های فراوان دارد، وی با خرید گوشت های ارزان قیمتی که تاریخ آن گذشته و یا در حال اتمام است به بهای کمتر سود بیشتری را از دنرهای تهیه شده از این نوع گوشت برده و برای بهبود طعم آن از ادویه های مختلف استفاده می کند.

,

این اغذیه فروش که همیشه مشتری های خاص خودش را دارد و فروش قابل توجهی از نظر کیفیت و طعم حاصل می کند، افزود: کسانی که کسانی که ۵ هزار تومان برای یک وعده غذایشان می‌پردازند کیفیت برایشان اهمیت زیادی ندارد و مهم سیر شدن در آن وعده غذایی و رسیدگی هر چه سریعتر به کارهایشان است.

,

«مهرداد» یکی از مشتریان دنر ارزان قیمت است. وی در توجیه خرید این نوع ساندویچ به خبرنگار اروم نیوز گفت: با توجه به اینکه هر روز مجبور به خرید فست فود برای سیر کردن خود در وعده غذایی ناهار هستم، باید ارزان ترین نوع و سریعترین آن را انتخاب کنم تا هم هزینه کمتری پرداخت کنم و هم خوشمزه باشد.

,

وی، در پاسخ به اینکه کیفیت و سلامت غذایی که می خورد تا چه اندازه برایش اهمیت دارد، ادامه داد: سلامتی هم مهم است اما آنچه که اهمیت بیشتری دارد هزینه های پرداخت شده است که کم باشد.

,

سلامتی از سرمایه هایی است که معمولا پس از نبود آن به یاد جبران و درمان میفتیم، بنابراین نباید با بهانه های کم ارزشی همچون فاکتور ارزانی با جان خود و نعمت بزرگ سلامتی بازی کنیم.

,

مسئولین بهداشتی و نظارتی نیز بهتر است با بیشتر کردن نظارت ها در زمینه فست فودهای ارزان قیمتی که عمدتا عنوان دانشجویی را برای بهانه ارزان فروختن خود اطلاق می کنند، بیشتر کرده تا مبادا سودجویانی در این زمینه منفعت خود را در سلامتی مردم بجویند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه