اخبار داغ

گفتگو با صنعتگری که برای جوانان روستایی اشتغالزایی کرده است؛

تولید سالانه ۱۶ هزار نردبان صنعتی و خانگی در یک واحد کوچک/قوانین سخت ارائه تسهیلات بانکی؛مانعی بر سر تولید

تولید سالانه ۱۶ هزار نردبان صنعتی و خانگی در یک واحد کوچک/قوانین سخت ارائه تسهیلات بانکی؛مانعی بر سر تولید
احمد زرنوشه فراهانی یکی از صنعتگرانی است که با ایجاد واحد صنعتی نردبان سازی در روستای زرنوشه آشتیان علاوه بر رونق تولید ،توانسته زمینه اشتغالزایی جوانان روستایی را نیز فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر آشتیان؛ شهرستان آشتیان در زمینه صنعتی به ویژه صنایع روستایی به نمونه ای موفق از تحقق تولید و اشتغال در استان تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر آشتیان,

روستاهای زرنوشه، کردیجان و سیاوشان سه روستای صنعتی شهرستان آشتیان است که کارگاه های تولیدی این روستاها به عنوان مزیت رقابتی برای شهرستان به شمار می روند و باید برای توسعه آنها تلاش بیشتری انجام شود.

,

روستائیان با صرف سرمایه های خود در بخش صنعت و احداث واحدهای صنعتی کوچک و متوسط توانستند تجهیزات سبک خانگی و صنعتی تولید کنند.

,

احمد زرنوشه فراهانی یکی از صنعتگرانی است که با ایجاد واحد صنعتی نردبان سازی در روستای زرنوشه علاوه بر رونق تولید توانسته زمینه اشتغالزایی جوانان روستایی را فراهم کند.

,

, ,

تولید سالانه بیش از ۱۶ هزار نردبان در واحد صنعتی زرنوشه

,

وی در گفتگو با خبرنگار سفیر آشتیان با اشاره به سابقه تولید در این واحد صنعتی گفت: این واحد صنعتی ۳۰ سال پیش با هدف اشتغالزایی برای جوانان روستایی توسط پدرم راه اندازی شده است، در حال حاضر در کنار تجربه پدر، مدیریت این واحد صنعتی را بر عهده دارم.

, سفیر آشتیان,

وی افزود: سالانه بیش از ۱۶ هزار نردبان خانگی و صنعتی در این واحد تولید می شود که در سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به کشور عراق و افغانستان صادرات داشته ایم.

,

, ,

با افتتاح فاز دوم این واحد صنعتی برای ۱۵ نفر اشتغالزایی می شود

,

زرنوشه فراهانی اظهار کرد: در این واحد صنعتی ۲۵ کارگر مشغول به کار هستند، بزودی با راه اندازی فاز دوم این واحد صنعتی زمینه اشتغالزایی ۱۵ نفر دیگر به صورت مستقیم ایجاد می شود.

,

مدیر واحد صنعتی زرنوشه گفت: در این کارگاه ۹ مدل نردبان تولید و برای فروش به تهران عرضه می شود.

,

, ,

قوانین سخت بانکی در ارائه تسهیلات و کمبود امکانات رفاهی در روستا؛ مانعی بر سر راه تولید

,

وی افزود: دوری این واحد صنعتی به پایتخت یکی از مشکلات در عرصه فروش و بازاریابی است و این مسئله رقابت این واحد را با واحدهای مشابه دشوار کرده است.

,

زرنوشه فراهانی اظهار کرد: با توجه به صنعتی بودن روستای زرنوشه، انتظار می رود که ارایه خدمات به این روستا تقویت شود، متاسفانه آنتن دهی تلفن همراه و پوشش اینترنتی در این روستا ضعیف است که این مشکلات، موانعی بر سر راه تولید است.

,

مدیر واحد صنعتی زرنوشه گفت: قوانین سخت بانکی در ارایه تسهیلات سبب شده تا این واحد تولیدی نتواند از تسهیلات بانکی بهره مند شود و توسعه رونق این واحد صنعتی با کندی انجام می شود.

,

وی افزود: بانک ها برای پرداخت تسهیلات، وثیقه ملکی واحدهای صنعتی مستقر در روستاها را قبول نمی کنند و از نظر آنها این واحد صنعتی به دلیل استقرار در روستا ارزش پولی ندارد و از دریافت تسهیلات محروم مانده است و در انتظار تسهیل قوانین است.

,

زرنوشه فراهانی خاطر نشان کرد: دولت برای رونق تولید و اشتغال باید از صنایع حمایت کند و با ارایه تسهیلات به تولید پایدار و ایجاد اشتغال کمک کند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه