اخبار داغ

با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی انجام می شود؛

برگزاری همایش‌ «جهان بدون ترور» در اراک

برگزاری همایش‌ «جهان بدون ترور» در اراک
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی گفت: همایش‌ «جهان بدون ترور» با حضور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، اوایل آبان ماه در اراک برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی جانباز، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: همایش‌ «جهان بدون ترور» با حضور علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اوایل آبان ماه در سالن پیامبر اعظم استانداری مرکزی اراک برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

جانباز اظهار کرد: در دو سال گذشته دو همایش «جهان بدون آمریکا» و «جهان بدون اسرائیل» را برگزار کرده ایم و امسال همایش «جهان بدون ترور» را برگزار خواهیم کرد.

,

وی با تاکید بر اینکه پدیده تروریسم قدمت طولانی در جامعه بشری دارد ادامه داد: با پیشرفت‌های تکنولوژی که در سال های اخیر صورت گرفته است روش‌های تروریسم هم به روز شده است به طوری که امروزه موضوع تروریسم زیستی، کشاورزی، محیط زیستی، اقتصادی، رسانه‌ای و ... مطرح است.

,

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی گفتمان‌سازی برای ایمن‌سازی و اصلاح ساختارهای آسیب‌پذیر در برابر تهدیدات و پدیده شوم تروریسم در بین جوانان و نوجوانان را از اهداف برگزاری همایش عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه