اخبار داغ

یک راوی دفاع مقدس:

بصیرت افزایی با همایش و نمایش امکان پذیر نیست

بصیرت افزایی با همایش و نمایش امکان پذیر نیست
یک راوی دفاع مقدس گفت: نسل امروز به بصیرت افزایی نیازمند است که با جزوه، همایش و نمایش امکان پذیر نیست، بلکه با تقویت روحیه جهادی وانقلابی و آمادگی خدمت به محرومین این بصریت ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، اولین یادواره مهمانی لاله های افلاکی میمک در تربت جام به همت فرزندان شهدای این منطقه با همکاری با گروه منتظران ظهور و هیئت امناء مسجد الزهرا با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران، امام جمعه، مسئولان، فرماندهان و پرسنل نیروهای مسلح، قشرهای شیعه و اهل سنت در مسجد الزهرا با شکوه این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

 

,

در این محفل معنوی پس از اجرای سرود، پخش نماهنگ دفاع مقدس،قرائت دل نوشته و وصیت شهدا توسط نوه ها و فرزندان شاهد جانباز و راوی دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک زندگی، حیات طیبه وبندگی خدا بود.

,

 

,

علیرضا دلبریان افزود: یادواره شهدا نباید کلیشه ای، ظاهری، نمایشی، همایشی و گزارشی برگزار شود بلکه باید ساختار شکن وآتش به اختیار اجرا شود.

,

 

,

وی تصریح کرد: شهدا در دفاع مقدس ساختارهای غلط را شکستند و با وحدت نیروهای مسلح  جنگ کلاسیک را به یک جریان فرهنگی، عقیدتی و نظامی تبدیل و پیروز شدند.

,

 

,

این راوی دفاع مقدس ادامه داد: مدیران اجرایی در هر کجا که هستند وظیفه دارند تفکر و جریان شهید و شهادت را تبلیغ کنند و تاریخ دفاع مقدس رامطالعه و شعاری برخورد نکنند.

,

 

,

جانباز هشت سال جنگ تحمیلی خطاب به پیشکسوتان جهاد و جوانان خاطر نشان کرد: پیشکسوتان جبهه و جنگ خاطرات و تاریخ جنگ را که یک گنج است را به نسل ها وجوانان انتقال دهند که متاسفانه این روحیه در جامعه کم رنگ شده و جوانان پیگیر فلسفه شهادت بزرگان تاریخ معاصر شوند.

,

 

,

دلبریان عنوان داشت: جنگ را نیروهای مسلح و جوانان غیور بسیجی با روحیه عاشورایی و جهان بینی اسلامی با پیروزی به پایان رساندن و جامعه امروز به روحیه جهاد وانقلابی شدیدا نیازمند است.

,

 

,

وی تاکید کرد: نسل امروز به بصیرت افزایی نیازمند است که با جزوه، همایش و نمایش امکان پذیر نیست، بلکه با تقویت روحیه جهادی وانقلابی و آمادگی خدمت به محرومین این بصریت ایجاد می شود.

,

 

,

رزمنده دفاع مقدس با هجمه دشمن به کشور بیان داشت: امروز مرزها کشور به لطف خداوند و ایثارگری شهدا ازامنیت پایداری برخوردار شده اما دشمن عرصه فرهنگ را مورد تهاجم قرار داده و در این حوزه امنیت نداریم برای مقابله با آن روحیه جهادی و فرهنگ دفاع مقدس در خانواده نیاز است.

,

 

,

دلبریان یادآور شد: یادواره ها یادآوری است که همه ما سیره و زندگی شهدا را الگو قرار دهیم که شهدا از نام نشان های دنیا عبور کردند و ذخایر عالم بقا شدند.

,

 

,

وی خطاب به مسئولان ابراز داشت: امروز اگر بخواهیم کشور را مدیریت کنیم لازم است با جوانان ومردم با محبت رفتار کنیم  و متاسفم برای مسئولی که می گوید از پرداخت یارانه ها ناراحت می شویم و نسبت به حقوق های نجومی سکوت اختیار می کند و جوانان بدانند که مشکل آنان با یارانه وکارانه حل نمی شود.

,

 

,

رزمنده بسیجی دفاع مقدس با توصیه به فرزندان شاهد گفت: فرزندان شاهد باید تبلورالگوی رفتاری در جامعه باشند و هماند پدرانشان ساختار لط در جامعه را بشکنند و نشان بدهند که فرزند جبهه هستند و با عشق حسینی و رفتار  انقلابی مانند سردار سلیمانی به جلو بروند.

,

 

,

در پایان این محفل معنوی فرزندان و نوه های شاهد با تقدیم شاخه گل و هدایای نفیس از محبت و زحمات مادران شان تجلیل کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه