اخبار داغ

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز:

شورای زکات در اصناف طرقبه - شاندیز راه اندازی می‌شود

شورای زکات در اصناف طرقبه - شاندیز راه اندازی می‌شود
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه- شاندیز با اعلام برگزاری انتخابات اتحادیه ها به صورت الکترونیکی برای اولین بار در طرقبه شاندیز، گفت: فرآیند رأی گیری الکتردنیکی است و برگ رأی نوشتاری نخواهد بود و نتیجه آرا نیز در سامانه مرکز اصناف ایران ثبت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا قلی زاده در گفتگو با طرقبه‌نیوز،ضمن تأکید بر حریم رودخانه و آزادسازی بستر آن توسط برخی صنوف، اظهار کرد: در برخی نقاط که بایستی عرض کانال هفت متر باشد به 2.5 متر رسیده و لذا مشکلی است که توسط برخ واحدهای صنفی مستقر ایجاد شده و نیاز به رفع آن است و در صورت عدم رعایت حریم رودخانه توسط مقام قضایی مورد بررسی قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز, ضمن تأکید بر حریم رودخانه و آزادسازی بستر آن توسط برخی صنوف، اظهار کرد: در برخی نقاط که بایستی عرض کانال هفت متر باشد به 2.5 متر رسیده و لذا مشکلی است که توسط برخ واحدهای صنفی مستقر ایجاد شده و نیاز به رفع آن است و در صورت عدم رعایت حریم رودخانه توسط مقام قضایی مورد بررسی قرار می گیرد.,

 

,

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه ای که با اداره ورزش و جوانان بسته شد، مقرر شد از طریق سامانه های ورزش و جوانان در فعالیت های مرتبط با ازدواج جوانان توسط برخی صنوف مانند اتحادیه لوازم خانگی، روستوران داران و اتحادیه های مرتبط همکاری و پذیرایی لازم صورت گیرد.

,

 

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز اعلام کرد: شورای زکات در بخش اصناف طرقبه شاندیز فعال و نماینده ای از اصناف به منظور فعالیت در این بخش انتخاب می شود.

,

 

,

وی افزود: باتوجه به استعلام از شهرداری و دهیاری ها در رابطه با موضوع مدیریت پسماند، کسبه عوارض خودشان را در قالب مالیات بر ارزش افزوده به منظور هزینه جمع آوری زباله و سایر موارد پرداخت کنند.

,

 

,

قلی زاده گفت: بررسی تخلفات ساختمانی و تغییر کاربری ها مورد پیگیری شهرداری ها قرار گرفته که نیاز به تعامل اصناف و اتحادیه ها علی الخصصوص واحدهای دارای آلایندگی باتوجه به اهمیت موضوع است.

,

 

,

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات اتحادیه های صنفی افزود: گردهمایی و همایش ها تا هفته آینده برگزار شود چراکه پس از آن شائبه تبلیغاتی و انتخاباتی خواهد داشت.

,

 

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت طرقبه شاندیز تصریح کرد: سیستم کار انتخابات اصناف طرقبه شاندیز به عنوان اولین شهرستان در سطح استان است که به روش جدید برگزار می شود و لذا ثبت نام و مدارک به صورت اتوماسیون قابل دریافت است.

,

 

,

وی افزود: علاوه بر روند استعلام ها، فرآیند رأی گیری الکترونیکی است و برگ رأی نوشتاری نخواهد بود و نتیجه آرا نیز در سامانه مرکز اصناف ایران مشخص خواهد بود.

,

 

,

قلی زاده ضمن اشاره به مطرح بودن شهرستان طرقبه شاندیز به عنوان اولین منطقه ای که به این روش انتخابات برگزار می کند گفت: بر این اساس و اتخاذ تمهیدات لازم ابهامات گذشته برطرف خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه