اخبار داغ

فرماندار میانه مطرح کرد؛

اجرایی شدن ۴ طرح بزرگ در میانه محور توسعه همه جانبه

اجرایی شدن ۴ طرح بزرگ در میانه محور توسعه همه جانبه
معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه وجود 4 طرح بزرگ اجرا شده و در دست اجرا در شهرستان را سبب رسیدن به توسعه همه جانبه عنوان نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، حمید شکری صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات در اجرای نیروگاه  بادی در آقکند، با اشاره به بهره برداری از کارخانه تولید آهن اسفنجی در شهرستان میانه به دست معاون اول رییس جمهور با حضور وزیر صنعت و معدن گفت: این کارخانه یکی از ۸ طرح فولادی در سطح کشور بود که با پیگیریهای لازم شهرستانی و استانی به ثمر نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

 

,

حمید شکری تعیین تکلیف شدن وضعیت استخدامی ۲۵۰ نفر قبولین در آزمون استخدامی فولاد و رونق اقتصاد و افزایش نقدینگی را از مزایای کلی راه اندازی این کارخانه عنوان نموده گفت: با تکمیل واحد ذوب نیز زنجیره فولاد در شهرستان کامل شده و به مزایای ذکر شده خواهد افزود.

,

 

,

 

,

وی بحث پایاب سد آیدوغموش با ۲ هزارو ۷۰۰ هکتار را از دیگر طرح های بزرگ عنوان نموده از مشارکت کشاورزان ۱۳ روستا تقدیر نموده افزود: این طرح بعنوان الگو و یکی از طرح های نمونه مشارکتی در سطح استان مطرح می باشد.

,

 

,

 

,

فرماندار میانه حرکت رو به رشد میانرو را مدیون پیگیری مسئولین ذیربط عنوان نموده گفت: تمامی این امور در جهت رونق اقتصاد و اشتغال در منطقه به انجام رسیده است.

,

 

,

 

,

وی نیروگاه بادی آقکند را یکی از پروژه های عظیم سرمایه گذاری در  استان و شهرستان عنوان نموده گفت:  این پروژه نیازمند ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد اعتبار است و ما مقدمات اجرای این طرح  را فراهم آورده و در رفع نواقص و مشکلات جزئی پیش رو از طریق شهرستان اقدام خواهیم کرد.

,

 

,

 

,

شکری تاکید کرد: استقبال مسئولین شهرستان و بخش از راه اندازی این طرح عظیم نباید طوری باشد که دیدگاه سرمایه گذاران را تغییر دهد بلکه باید با  همراهی و حمایت هر چه بیشتر مسئولین در اسرع وقت شاهد بهره برداری از این پروژه در شهرستان باشیم.

,

 

,

 

,

فرماندار میانه تاکید کرد: برای  تمامی مشکلات  راه حلی وجود دارد و باید گفت مشکل لاینحلی در شهرستان نداریم که در این خصوص از روسای ادارات انتظار می رود تا تمامی موارد و مسائل موجود بر سر راه پروژه های سرمایه گذاری از جمله نیروگاه بادی آقکند را به فرمانداری اطلاع رسانی کرده و انجام هر گونه امور از سوی کارشناسان و کارکنان ادارات خود را منوط به دستور و اطلاع رسانی به شما دانسته و نگذارند مانع ایجاد شود.

,

 

,

 

,

وی در پایان به بحث گاوداری ۶ هزار راسی  که در سایه زحمات و پیگیری ۲ ساله شهرستان حاصل شده اشاره کرده گفت: تمامی مشکلات موجود از جمله تسهیلات مورد نیاز طرح رفع شده  و طی جلسه ای با مدیریت بانک کشاورزی استان و نیکخواه مسئول اعتبارات بانک،  قول مساعد در این خصوص داده شده  با توجه به اینکه این امر در ردیف توسعه ملی قرار گرفته از افزایش اعتبارات خبر دادند که امیدواریم به زودی شاهد کلنگ زنی این پروژه باشیم.

,

 

,

 

,

شکری در پایان از تعیین محل برای این گاوداری خبرداده از مشارکت اهالی روستای اکرم آباد در این خصوص تقدیر کرده افزود: کشاورزی کشور نیز آماده همکاری لازم می باشد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه