اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان سرپلذهاب:

تمهیدات امنیتی در ایام اربعین در سرپلذهاب فراهم شده است

تمهیدات امنیتی در ایام اربعین در سرپلذهاب فراهم شده است
فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب از فراهم شدن تمهیدات امنیتی لازم در ایام اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد و گفت:کارکنان این یگان برای تامین امنیت و خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع)، آمادگی کامل دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ محمدرضا یاری در گفتگو با بازی دراز،  با اشاره به تامین امنیت منطقه ای در ایام اربعین حسینی درشهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: با توجه به اینکه سرپل ذهاب یکی از شهرستان های مرزی استان کرمانشاه به شمار می رود و همچنین یکی از مسیرهای اصلی تردد زائرین حسین محسوب می شود امنیت منطقه ای بصورت صددرصد فراهم است و ننیروی انتظامی برای ارائه خدمات به زائران در ایام اربعین آمادگی کامل دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی اهتمام ناجا برای تامین امنیت، تسریع و تسهیل ارائه خدمات انتظامی به زواراربعین را مورد تاکید قرار داد و گفت: تمهیدات وسیع برای این ماموریت بزرگ در نظر گرفته شده است و این مأموریت اربعین، افتخاری بزرگ برای نیروی انتظامی است.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تصریح کرد: انتظامی این شهرستان با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمامی ظرفیت ها، امنیت را در مسیرهای تردد و موکب های سطح حوزه استحفاظی را برقرار خواهد کرد.

,

 

,

وی تاکید کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و تامین امنیت در ایام اربعین تعداد گشت های انتظامی در سطح شهرستان افزایش پیدا خواهند کرد.

,

 

,

یاری در پایان گفت: زائران اربعین ضمن رعایت هوشیاری کامل، موارد مشکوک را در راستای همکاری مستمر با خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی، به فوریت با ماموران انتظامی مستقر در مسیر و یا شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب درغرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه