اخبار داغ

در بازدید از پروژه‌های روستایی/

افشاری: بهسازی 19 روستای اسدآباد با اعتبار 3 میلیارد تومان از محل قیریارانه‌ای

افشاری: بهسازی 19 روستای اسدآباد با اعتبار 3 میلیارد تومان از محل قیریارانه‌ای
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه 19 روستای بخش مرکزی عملیات بهسازی در حال انجام است، گفت: برای اسفالت این روستاها از محل قیر یارانه‌ای 3 میلیارد تومان هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرنگار آوای سیدجمال؛ فرماندار شهرستان اسدآباد به همراه بخشدار مرکزی این شهر از تعدادی از پروژه‌های بهسازی روستاهای این بخش بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

در این بازدید که فرماندار شهرستان اسدآباد با رضایتمندی مردم از امر بهسازی مواجه می‌شد، اظهار کرد: این پروژه‌ها در راستای عدم مهاجرت روستائیان به شهر، تسهیل در عبور و مرور اهالی و هدایت آب‌های سطحی روستا در حال انجام است.

,

حسین افشاری با بیان اینکه 75 روستای شهرستان اسداباد بالای 20 خانوار جمعیت دارد، تصریح کرد: تاکنون در 20 روستای این شهرستان عملیات بهسازی انجام شده است.

,

وی افزود: امسال به همت بخشداری، بنیاد مسکن و نماینده مردم در مجلس آسفالت 20 روستای نیز از محل قیر یارانه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

,

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: از 20 روستای شهرستان که عملیات آسفالت ریزی انجام می‌شود، 9 روستا زیرسازی صورت گرفته و 10 روستا در شرف انجام این عملیات است.

,

وی خاطرنشان کرد: برای عملیا ت آسفالت ریزی و بهسازی روستاهای بخش مرکزی در 19 روستا از محل قیریارانه‌ای 3 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

,

افشاری با قدردانی از مردم به منظور همکاری خوب در زمینه عقب‌نشینی، گفت: عملیات بهسازی فاز دوم روستای چنارعلیا نیز در حال انجام است.

,

وی همچنین در بازدید از جاده روستای سمیران قول مساعد برای حل مشکل این جاده به منظور کاهش تصادفات را داد.

,

بخشدار مرکزی اسدآباد هم در سخنانی با بیان اینکه دراجرای سیاست‌های دولت و عمران و آبادانی روستاها، تفاهم نامه ای بین بنیاد مسکن و بخشداری بسته شده است، گفت: امر بهسازی در قالب 30 روستا بخش مرکزی در حال انجام است.

,

علی ترابی یادآور شد: هم اکنون در 19 روستا عملیات بهسازی صورت گرفته است.


در بازدیدی که فرماندار شهرستان اسدآباد با حضور خبرنگاران و بخشدار مرکزی این شهر از پروژه‌های بنیاد مسکن در زمینه بهسازی روستاهای محمدآباد و چنار علیا داشت، با استقبال مردم و اهالی این روستاها مواجه شد.

,
,
,
,

رضایتمندی اهالی روستاها و قدردانی از زحمات دولت در زمینه بهسازی به چشم می‌خورد؛ به طوری با نگاه گرم و دعوت جانانه آنان از مسئولان همراه بود.

,

فرماندار شهرستان با درخواست مدیر یکی از مدارس روستای چنارسفلی برای آسفالت‌ریزی روبروی این مدرسه موافقت و دستور این امر را داد.

,

در پایان بازدید از این روستا فرماندار شهرستان اسدآباد در یکی از مساجد روستای چنار علیا حاضر و به عنوان امام جماعت نماز را در این روستا اقامه کرد.

,

همچنین در ادامه بازدید‌ها فرماندار شهرستان اسدآباد به درخواست خبرنگار آوای سیدجمال در بازدید از روستای سمیران و جاده  حادثه خیز این منطقه پاسخ مثبت داد و از این مسیر بازدید کرد.

, آوای سیدجمال, ,

همچنین در این بازدید فرماندار قول مساعد برای حل مشکل این جاده حادثه خیز را در شورای تراقیک داد تا بیشتر بررسی شود.

,

همچنین ایشان از پروژه نیمه تمام مرکز جامع سلامت روستای آقاجانبلاغی بازدید کردند. این پروژه یکی از طرح های است که از محل طرح تحول سلامت در حال ساخت است.

,
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
,
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
,
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
انتهای پیام/
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه