اخبار داغ

رئیس تبلیغات اسلامی درگز:

900 نفر از مردم درگز در راهپیمایی اربعین شرکت خواهند کرد

900 نفر از مردم درگز در راهپیمایی اربعین شرکت خواهند کرد
رئیس تبلیغات اسلامی درگز از حضور 900 نفر از مردم درگز در راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و گفت: این جمعیت در قالب هفت کاروان از تاریخ پنجم آبان ماه به سمت مرز چزابه حرکت خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی محمودی در گفت‌وگو با درگزخبر گفت: مردم درگز هم مانند سایر مسلمانان قصد زیارت مرقد مطهر امام حسین(ع) در روز اربعین با پای پیاده را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, درگزخبر,

 

,

وی با اشاره به جلسه هماهنگی که با حضور کلیه مسئولین مرتبط در دفتر امام‌جمعه محترم تشکیل شد، افزود: 900 نفر از مردم خداجوی درگز به ندای حل من ناصر ینصرنی امام حسین علیه‌السلام پاسخ داده و با پای پیاده در قالب هفت کاروان از تاریخ پنجم آبان ماه به سمت مرز چزابه حرکت خواهند کرد.

,

 

,

رئیس تبلیغات اسلامی درگز گفت: موکب درگزی‌ها از مورخه 8 آبان ماه در کاظمین شروع به کار خواهد کرد و قرار است 15 روز و روزانه از 3000 نفر در دو وعده غذایی صبحانه و نهار پذیرایی نماید.

,

 

,

وی با اشاره به اهمیت کمک‌های مردمی در باشکوه برگزار شدن مراسم اربعین حسینی (ع) گفت: برآورد هزینه تقریبی بالغ‌بر 30 میلیون تومان است که انتظار می‌رود مردم ولایت مدار و خیرین محترم با حضور در دفتر عتبات عالیات کمک‌های خود را اعطا کنند.

,

 

,

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به جنایت‌های گروهای تکفیری در منطقه گفت: مسئولین کاروان‌ها نسبت به مسائل امنیتی به‌ویژه بیوتروریسم توجیه شده‌اند و استفاده از مواد غذایی موکب‌ها فقط با هماهنگی نماینده معرفی‌شده از سازمان تبلیغات مجاز است.

,

 

,

حجت‌الاسلام محمودی بررسی نقاط قوت و ضعف اقدامات سنوات گذشته را ضروری خواند و افزود: کار برای دین، امام حسین (ع) و شهدا رنگ و بوی مادی ندارد و آنچه در این راه انجام می‌گیرد برای خداست.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) به همه مردم تعلق دارد و باید با انجام اقدامات مناسب کاری کنیم که زمینه حضور تمامی مردم در این عرصه فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه