اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت خبرداد؛

برداشت ۹۰تنی به از باغات شهرستان بافت

برداشت ۹۰تنی به از باغات شهرستان بافت
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت گفت: در حال حاضر سطح باغات به این شهرستان ۶ هکتار می باشد و پیش بینی می شود امسال در مجموع ۹۰ تن محصول از باغات بهاین شهرستان برداشت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اقطاع؛احمد کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت گفت: در حال حاضر سطح باغات به این شهرستان ۶ هکتار می باشد و پیش بینی می شود امسال در مجموع ۹۰ تن محصول از باغات بهاین شهرستان برداشت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اقطاع,

وی اظهار داشت :با توجه به مسائل اقتصادی و باردهی سریع این محصول، به طور متوسط از سال چهارم عمر درخت، باردهی اقتصادی شروع و در صورتی که ارقام اصلاح شده با عملکرد بالای تولید کاشته شود و شرایط کاشت و داشت و برداشت و مدیریت باغ خوب باشد، هر هکتار به، درآمد اقتصادی قابل توجهی برای باغدار خواهد داشت.

,

لازم به ذکر است به میوه‌ای خوش طعم و معطر از خانواده سیب است و اگر چه به صورت خام خوردنی است ولی اغلب پخته آن را به صورت مربا یا در غذاهای مختلف مصرف می‌کنند.

,

محصول به برای درمان بسیاری از بیماری‌های عفونی موثر است و در مصارف داخلی کشور به صورت مربا و همچنین به همراه سایر محصولات فراوری شده به شکل خشکبار و محصولات به دانه در رابطه با بحث گیاهان دارویی استفاده می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه