اخبار داغ

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی زنجان خبر داد:

اجرای طرح خرید تضمینی گوشت مرغ در استان زنجان

اجرای طرح خرید تضمینی گوشت مرغ در استان زنجان
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح خرید تضمینی گوشت مرغ در استان زنجان با هدف حمایت از تولید کننده آغاز شده است، گفت: به دلیل کاهش قیمت گوشت مرغ ، شرکت پشتیبانی امور دام استان زنجان اقدام به خرید گوشت مرغ تولید کنندگان استان کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زنجانم، عبدالله جعفری  امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خرید مرغ از مرغداران استان زنجان بر اساس ضوابط ابلاغی در حال انجام است، اظهار داشت: در حال حاضر گوشت مرغ خط یک کشتارگاهی با قیمت 66 هزار ریال و گوشت مرغ خط دو کشتارگاهی به صورت شیرین پک و منجمد به قیمت 69 هزار و 500 ریال توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنجانم,

وی هدف از اجرای طرح خرید تضمینی گوشت مرغ توسط وزارت جهاد کشاورزی را حمایت از تولید کنندگان عنوان کرد و افزود: مرغدارانی که تمایل به تحویل مرغ تولیدی خود به شرکت پشتیبانی امور دام دارند می توانند از طریق اتحادیه تعاونی مرغداران و یا زنجیره های تولید مرغ در استان اقدام کنند

,

این مقام مسئول از سرمایه‌گذاری بالغ بر 13 هزار و 850 میلیارد ریالی در بخش دام، طیور صنعتی و زنبور عسل استان زنجان خبر داد و گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در بخش دام، طیور صنعتی و زنبور عسل استان زنجان تا پایان سال 95، بالغ بر 13 هزار و 850 میلیارد ریال برآورد شده است.

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد:  این حجم سرمایه‌گذاری در استان زنجان در قالب  4 هزار و 165 واحد پرورشی  صورت گرفته است.

,

وی افزود: بخش های مختلف پرورش طیور شامل طیور اجداد گوشتی، مادر گوشتی، پرورش مرغ تخمگذار، پرورش مرغ گوشتی، بوقلمون مادر گوشتی، واحدهای پرورش بوقلمون گوشتی، شتر مرغ، کارخانجات جوجه کشی، مرغ بومی و پولت تخمگذار و بخش پرورش دام صنعتی شامل پرورش گاو شیری، گوسفند داشتی، گوساله پرواری و بره پرواری و بخش زنبور عسل شامل زنبورستان‌ها و ایستگاه پرروش ملکه از جمله بخش های سرمایه گذاری در استان زنجان بوده است.

,

جعفری با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده توسط این میزان از سرمایه گذاری ها خاطرنشان کرد: 4 هزار و 165 واحد مذکور در حال حاضر برای بیش از 9 هزار نفر اشتغالزایی مستقیم به همراه داشته است.

,

این مقام مسئول همچنین در پایان با اشاره به پیش بینی انجام شده برای انجام سرمایه گذاری در طی سال جار ی در این بخش اظهار کرد: مجموع سرمایه‌گذاری های انجام شده و در دست اقدام در بخش دام و طیور صنعتی استان طی سال جاری نیز بالغ بر 650 میلیارد ریال برآورد شده است.

,

وی با اشاره به ضرورت توجه به توسعه صادرات چنین محصولاتی عنوان کرد: طی نیمه نخست سال جاری 16 قلم انواع محصولات کشاورزی از استان صادر که از جمله محصولات صادراتی جوجه یک روزه بوده است و در این راستا نیازمند شناسایی بازارهای جدید و تشویق تجار برای صادرات طیور استان هستیم.

,

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: در راستای انجام صادرات نیز تسهیلات ویژه در اختیار تجار و صادر کنندگان قرار می گیرد که نرخ سود تسهیلاتی اعطا شده 14.5 درصد است که متقاضیان برای دریافت تسهیلات می توانند به مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه