اخبار داغ

فرماندار دلیجان خبرداد؛

دلیجان رکورد دار جذب تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی

دلیجان رکورد دار جذب تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی
فرماندار دلیجان گفت: در نیمه نخست امسال شهرستان دلیجان بیشترین میزان جذب تسهیلات رونق تولید در استان مرکزی را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  محمد کردی فرماندار دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان گفت: در شش ماهه نخست امسال واحدهای تولیدی شهرستان موفق به جذب ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات رونق تولید شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

کردی با تقدیر از همکاری بانک های شهرستان در جذب این میزان تسهیلات در شهرستان اظهار کرد: شهرستان دلیجان با جذب این میزان تسهیلات بیشترین تسهیلات را در بین شهرستان های استان جذب کرده است.

,

وی ادامه داد: این تسهیلات به واحدهای کشاورزی و صنعتی با زمینه تولید فرش، صنایع غذایی، الیاف پلی استر، بتن و عایق رطوبتی پرداخت شده است.

,

کردی با اشاره به اینکه فرمانداری ها  چندان در معرفی واحدهای تولیدی به بانک ها برای دریافت تسهیلات رونق تولید دخیل نیستند افزود: دادن جایگاهی به فرمانداری ها در معرفی واحدهای تولیدی می تواند کمک خوبی در بازپرداخت تسهیلات باشد.

,

 فرماندار دلیجان گفت: با تزریق این میزان تسهیلات رونق تولید سرمایه در گردش، افزایش تولید و بهره وری و فرصت اشتغال پایدار ایجاد می شود.

,

کردی با اشاره به اینکه دلیجان دارای توانمندی های تولیدی و صادراتی متعدی است افزود: پنج درصد از مجموع سرمایه گذاری صنعتی استان مرکزی متعلق به دلیجان است و هشت هزار و ۳۸۵ نفر در صنایع این شهرستان مشغول به کارند.

,

شهرستان دلیجان با ۵۱ هزار نفر جمعیت حدود ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی فعال دارد و به عنوان سومین شهر صنعتی استان مرکزی شناخته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه