اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

تنها هدف ترامپ از مواضع اخیر امتیازگیری است

تنها هدف ترامپ از مواضع اخیر امتیازگیری است
نماینده شهرستان های نیشابور و فیروزه گفت: جریان سلطه تنها هدفش امتیازگیری بیشتر از جمهوری اسلامی و اعمال تحریم های شدیدتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هاجر چنارانی در گفتگو با خبرنگار عطارنیوز در خصوص اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا، گفت: نطق بی منطق رئیس جمهور آمریکا نشان از بی برنامگی و عصبانیت وی از جمهوری اسلامی ایران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز ,

 

,

وی افزود: برنامه ترامپ از قبل مشخص بود که چه خواهد گفت، او با این سخنان خود چهره واقعی آمریکا را به جهانیان نشان داد و موجب سرافکندگی و شرمساری نخبگان و مردم آمریکا شد.

,

 

,

چنارانی گفت: آمریکا بد عهد و فرصت طلب است، جریان سلطه تنها هدفش امتیازگیری بیشتر از جمهوری اسلامی و اعمال تحریم های شدیدتر است تا به هر بهانه ای از پیشرفت ایران اسلامی ممانعت کنند.

,

 

,

نماینده نیشابور و فیروزه گفت: مسئولین کشور باید به صراحت پاسخ این یاوه گویی ها را بدهند تا ترامپ بداند ایران به هیچ وجه حاضر به ادامه مذاکره در خصوص مسائل هسته ای نخواهد بود، جمهوری اسلامی به توافقات خود پای بند بوده و در صورت نقض برجام توسط طرف مقابل بی شک ایران هم از برنامه های گسترده ای برای دفاع از حق خود برخوردار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه