اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان :

23 هکتار از اراضی زنجان طعمه حریق شد/آتش به 297 هکتار از اراضی استان خسارت زده است

23 هکتار از اراضی زنجان طعمه حریق شد/آتش به 297 هکتار از اراضی استان خسارت زده است
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان با بیان اینکه دو مورد اتش سوزی در مهر ماه سالجاری در منابع طبیعی استان زنجان رخ داده است، گفت: 23 هکتار از اراضی استان زنجان طی یک ماه طعمه حریق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور خسروی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، به عملکرد یک ماهه حفاظت از منابع طبیعی استان زنجان در مهر ماه سالجاری اشاره کرد و اظهار داشت: در مهر ماه سالجاری 25 مورد خلع ید و رفع تصرف در بیش از 12 هکتار ار اراضی استان زنجان به ارزش 40 میلیون 973 هزارو 60 ریال انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با بیان اینکه 58 مورد پیشگری از تصرف در منابع صبیعی استان زنجان توسط یگان حفاظت از منابع طبیعی انجام شده است، ابرازکرد: بیش از 234 هکتار از اراضی استان زنجان توسط یگان حفاظت از منابع طبیعی از تصرف پیشگیری شده است.

,

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به اینکه 105 مورد وصول گزارشات مردمی در مهر ماه سالجاری انجام شده است، عنوان داشت: در مهر ماه سالجاری 9 دستگاه ماشین آلات و ادوات از متخلفین توقیف شده است.

,

خسروی با بیان اینکه دو مورد اتش سوزی در مهر ماه سالجاری در منابع طبیعی استان زنجان رخ داده است، تصریح کرد: 23 هکتار از اراضی استان زنجان طی یک ماه طعمه حریق شده است.

,

وی به تعداد آتش سوزی های رخ داده در شش ماهه نخست سالجاری اشاره کرد و افزود:274 هکتار  از اراضی استان زنجان در شش ماهه نخست سالجاری طعمه حریق شده است که در مجموع 297 هکتار از اراضی استان زنجان در هفت ماهه سالجاری دچار حریق شده است.

,

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان خاطرنشان ساخت: نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی در اقصی نقاط استان 24 ساعته مشغول گشت و مراقبت بوده و بشدت با زمین خواری و تخریب و تصرفات  اراضی منابع طبیعی برخورد می کنند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه