اخبار داغ

در بخش کهریزک برگزار شد؛

همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی

همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی
همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی با هدف توسعه نشاط اجتماعی و سلامت همگانی در بین آحاد مختلف جامعه، به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای درسن آباد و اداره ورزش و جوانان کهریزک و باقرشهر در بوستان مروارید درسن آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته تربیت بدنی با هدف توسعه نشاط اجتماعی و سلامت همگانی در بین آحاد مختلف جامعه، به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای درسن آباد و اداره ورزش و جوانان کهریزک و باقرشهر در بوستان مروارید درسن آباد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز,

این مراسم با حضور مهندس جانعلی معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ،کلهر رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک واعضاء شورای بخش ،دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای مختلف بخش ، صادقی و عبداللهی روسای ادارات ورزش و جوانان کهریزک و باقرشهر و عموم مردم با شکوه خاصی در روستای درسن آباد برگزار گردید.

,

جانعلی معاون مدیر کل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری هدف از برگزاری همایش را افزایش نشاط عمومی، توجه بیشتر به ورزش همگانی و نقش ورزش صبحگاهی در سلامتی و تشویق مردم به تحرک و ورزش دانست و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم همایش پیاده روی را بیشتر برگزار کنیم تا مردم به ضرورت ورزش و لزوم تداوم آن پی ببرند، زیرا ورزش سبب نشاط و سلامتی می‌شود.

,

در پایان این پیاده‌روی به تعدادی از شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایز نفیسی داده شد.

,

نکته قابل توجه این همایش حضور پرشور مردم و اهمیت ورزش در بین مسئولین بخش بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه