اخبار داغ

ورزش بیجار صاحب ندارد+تصاویر

ورزش بیجار صاحب ندارد+تصاویر
اداره ورزش و جوانان بیجار با داشتن مشکلات فراوان در طول یکسال گذشته با حکم سرپرستی اداره می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بیجار بام ایران ، اداره ورزش و جوانان در هر شهرستان مرجع عالی رسیدگی به مسائل مربوط به ورزش و جوانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیجار بام ایران, ,

شهرستان بیجار گروس از قدیم الایام مهد پرورش ورزشکارانی بوده که در عرصه مسابقات استانی، ملی و بین المللی خوش درخشیده اند و موجب افتخار بام ایران بودند.

,

در حال حاضر 3 هزار ورزشکار بیجاری در 20 هیات فعال ورزشی در بیجار مشغول فعالیت هستند که یک هزار و 500 نفر از آنها دارای بیمه ورزشی می باشند.

,

نبود اسپانسر و عدم حضور مربیان با کارت مربیگری ملی و بین المللی و نبود اعتبارات ویژه برای بازسازی فضاهای ورزشی از مشکلات مهم این  اداره در بیجار گروس است.

,

با توجه به علاقه وافر جوانان به ورزش بیش از 50 نفر از ورزشکاران بیجاری دارای حکم قهرمانی استانی و 12 نفر از ورزشکاران این دیار به لطف خداوند و فعالیت خودشان توانستند در چند سال اخیر حکم قهرمانی کشوری دریافت نمایند.

,

بیش از 10 نفر از ورزشکاران شهرستان بیجار که دارای حکم قهرمانی کشوری هستند به دلیل نبود اسپانسر و عدم حمایت مسئولان شهرستان در شهرهای دیگر مشغول فعالیت ورزشی هستند.

,

تا اینجا مطلب سعی ما در معرفی ورزش شهرستان بود ، اما نکته مهم و حائز اهمیت اداره ورزش و جوانان بیجار در حال حاضر این است که این اداره طی یکسال و چند ماه قبل با حکم سرپرستی اداره می شود و این نشانه این است مسئولان ارشد شهرستان و استان نسبت به این امر یعنی توسعه ورزش جوانان بی اهمیت هستند.

,

اکبر صفی نیا دارای لیسانس تربیت بدنی است که از اول مهر سال 85 تا 10 مهر سال 91 بعنوان مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بیجار مشغول فعالیت بود، بعد از آن  هادی شهبازی بعنوان مدیر این اداره معرفی شد و در سال 95 مجدد اکبر صفی نیا به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان بیجار معرفی شد.

,

حالا جای سوال اینجاست چه مشکلی وجود دارد که بعد از گذشت یکسال همچنان این اداره با عنوان سرپرستی باید مدیریت شود ، آیا مشخص کردن یک مدیر برای یک اداره ای که با ورزش و جوانان سرکار دارد زمانی بیشتر از یکسال لازم دارد؟؟!!

,

گویا برای انتخاب مدیر اداره ورزش و جوانان بیجار، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اداره ورزش و جوانان استان به اتحاد نرسیده اند و چوب این عدم اتحاد را نیز ورزش و ورزشکاران بیجار باید بخورند.

,

طبق شنیده ها فردی برای مدیریت این اداره از سوی برخی مسئولان ارشد شهرستان معرفی شده است که حتی سابقه یک روز کار اجرایی و مدیریتی را نداشته است.

,

اما آنچه مهم است عدم توجه ویژه به ورزشکاران بیجار و خواسته های آنها است .

,

نبود سرویس بهداشتی در استادیوم17 شهریور  ، نبود رختکن برای داوران ، نبود رختکن مناسب برای تیم ها ، نبود اتاق پزشک در استادیوم و چند منظوره بودن سالن های ورزشی، نامناسب بودن کف پوش سالن 2 هزار نفری  از جمله مشکلاتی است که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

,

مسئولان ما اگر امروز قدر ورزشکارانی مانند روح االه عزیزخانی ، علی راستگو ، و امثال این آنها را ندانند باید منتظر باشیم فردا روزی مانند فرزاد خدایاری رکاب زن قهرمان بیجار در شهرهای دیگر به فعالیت ورزشی خود بپردازند.

,

مسئولان شهرستان بیجار آیا بعد از گذشت یکسال وقت آن نرسیده با انتخاب مدیر اداره ورزش و جوانان به فکر برطرف کردن مشکلات این قشر از جامعه باشید؟؟!!

,

 

,

 

,

, , , , ,

 

,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

, , , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه