اخبار داغ

مراسم تودیع و معارفه شهرداران پیشین و جدید نسیم شهر برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه شهرداران پیشین و جدید نسیم شهر برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه شهرداران پیشین و جدید نسیم شهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، مراسم تودیع و معارفه شهرداران پیشین و جدید نسیم شهر با حضور بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان، هادی رحمتی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، مهدی علمدار فرمانده سپاه شهرستان، ائمه جمعه بخش‌های بوستان و گلستان و جمعی دیگر از مسئولان محلی و شهرستانی در فرهنگسرای قلم نسیم شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، مراسم تودیع و معارفه شهرداران پیشین و جدید نسیم شهر با حضور بیژن سلیمان‌پور فرماندار شهرستان بهارستان، هادی رحمتی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، مهدی علمدار فرمانده سپاه شهرستان، ائمه جمعه بخش‌های بوستان و گلستان و جمعی دیگر از مسئولان محلی و شهرستانی در فرهنگسرای قلم نسیم شهر برگزار شد., پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و همچنین پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید و در ادامه عیسی حسنلو رئیس شورای اسلامی نسیم شهر برای عرض خیرمقدم به حاضرین در مراسم، سخنرانی کوتاهی کرد.

,

پس از رئیس شورای اسلامی نسیم شهر، هادی رحمتی برای شرکت ککنندگان در مراسم سخنرانی کرد، وی بابیان تصیه‌هایی به شهردار جدید، اذعان داشت: قانون شهرداری‌ها باید در مدار قانون باشد و هر کاری که بر خلاف مدار قانون باشد جای بسی سوال ایجاد می کند و انشالله شهردار جدید اهتمام ویژه به این مسئله داشته باشند.

,

, ,

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران درپایان باتوجه به اینکه همه مسئولین می بایست با هدف خدمت به شهر و شهروندان فعالیت کنند، افزود: جهت رشد و تعالی شهر می بایست وحدت و همدلی ارگان‌ها با یکدیگر صورت بگیرد و این همکاری در دستور کار ادارات قرار داشته باشد.

, مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران,

فرماندار بهارستان و شهردار سابق نسیم شهر نیز در ادامه مراسم سخنانی را بیان کردند و درپایان این مراسم علاوه‌بر معرفی عباس شوندی به عنوان شهردار جدید نسیم شهر، از زحمات و تلاش‌های محمد اسماعیل جانعلی‌زاده شهردار پیشین نسیم شهر نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

,

درپایان گفتنی است که شوندی پیش از شهردار شهرهای اندیشه و صباشهر بوده است، که در این دو شهر رزومه خوبی را نیز در کارنامه کاری خود ثبت کرده است و می تواند سبب دلگرمی شهروندان نسیم شهری باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه