اخبار داغ

امام جمعه بخش گلستان:

ریاست جمهوری در آمریکا یک مقام تشریفاتی است

ریاست جمهوری در آمریکا یک مقام تشریفاتی است
امام جمعه بخش گلستان گفت: ریاست جمهوری در آمریکا یک مقام تشریفاتی است که در پشت پرده مانند یک عروسک او را می رقصانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی صفایی امام جمعه بخش گلستان در گفت‌و گو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به نزدیکی اربعین حسینی، اذعان داشت: امام حسین (ع) راه را مانند چراغی روشن می کند و برای انسان‌ها مانند یک کشتی نجات برای رهایی از گناه و معصیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ارتباط با سفر به کربلا و زیارت امام حسین علیه‌السلام، تشریح کرد: رفتن به زیارت قبر امام حسین علیه‌السلام بسیار سفارش شده است، برای رفتن به کربلا حتماً گذرنامه داشته باشید چرا که در سفر به کربلا کارت ملی اعتبار ندارد و همچنین سفارش شده است که گروهی حرکت کنید

,

حجت الاسلام والمسلمین صفایی در ادامه با بیان توصیه‌هایی به کسانی که قصد سفر به کربلا را دارند، اظهار داشت: به دلیل سفر ۳۰ میلیون نفری حتماض سعه صدر داشته باشید و باید مشکلات و سختی‌های موجود در سفر را تحمل کرد و در طول سفر ایثار داشته باشیم و همچنین از میزبانی مردم عراق تشکر کنید و در پذیرایی اسراف نکنید.

,

وی با تاکید بر این‌که نباید سفر و زیارتمان فقط به شکل ظاهری و بدون درک باشد، تصریح کرد: باید به فلسفه و دلایل قیام امام حسین علیه‌السلام توجه داشته باشیم، چرا که این حرکت در طول تاریخ بشریت بی نظیر است .

,

امام جمعه بخش گلستان همچنین به سخنرانی اخیر رئیس جمهور آمریکا و برخی واکنش‌های مسئولین و فعالان سیاسی اشاره کرد و گفت: برخی ترامپ را دیوانه و برخی او را تاجر می دانند اما ریاست جمهوری در آمریکا یک مقام تشریفاتی است که در پشت پرده مانند یک عروسک او را می رقصانند و هرچه مجلس مصوب می کند همان را اجرا می کنند.

,

وی در پایان با توجه به اینکه حسن روحانی رئیس جمهور منتخب مردم ایران سپاه را از مهم‌ترین مولفه‌های عزت و اقدار کشور برشمرد، افزود: از رئیس جمهورمان تشکر می کنیم که جواب ترامپ را به خوبی دادند و از سپاه پاسداران حمایت کردند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه