اخبار داغ

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان:

توسعه دانه های روغنی از اهداف جهاد کشاورزی گلستان / گلستان جایگاه ششم تولید مرغ در ایران را دارد

توسعه دانه های روغنی از اهداف جهاد کشاورزی گلستان / گلستان جایگاه ششم تولید مرغ در ایران را دارد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در دیدار با استاندار "قزل اوردا" قزاقستان گفت: استان گلستان مقام ششم تولید مرغ در ایران را دارد و میتوان در این راستا، کشور قزاقستان از نظر گوشت قرمز ایران را پشتیبانی و ایران نیز در امر طیور، قزاقستان را تامین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "مختار مهاجر" رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در دیدار با استاندار "قزل اوردا"  قزاقستان گفت: کارخانجات آرد توانمندی در استان گلستان  وجود دارد که توان صادراتی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی افزود: در ترانزیت گندم بصورت خام و آرد می توان همکاری کرد و در مقابل نیز در زمینه توسعه کشت برنج در قزاقستان تحقیقاتی از سوی کارشناسان ایرانی صورت گرفته است که می توان با عنایت به پتانسیل "قیزیل اوردا" برنج مورد نیاز کشور را تامین کرد.

,

"مهاجر" در ادامه سخنان خود به اهداف این سازمان اشاره کرد و تصریح کرد: توسعه تولیدات دانه های روغنی از اهداف سازمان جهاد کشاورزی می باشد.

,

رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: استان گلستان در بخش طیور مقام ششم کشور را داراست و در همین راستان در تجارت دو جانبه می توان گوشت قرمز وارد کرد و در مقابل مرغ صادر نمود.

,

مهاجر در پایان به بخش مکانیزاسیون اشاره کرد و خاطر نشان شد: در بحث مکانیزاسیون در بین دو طرف اشتراکات زیادی وجود دارد و میتوان از آن اشتراکات بهره های کافی را برد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه