اخبار داغ

نایب رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

گلستان آمادگی آن را دارد که تجربیات خود را به طرف قزاق انتقال دهد

گلستان آمادگی آن را دارد که تجربیات خود را به طرف قزاق انتقال دهد
نایب رئیس اتاق بازرگانی گرگان با بیان این مطلب که امیدواریم تفاهم نامه های امضا شده بین این دو استان؛ هر چه زودتر عملیاتی شود، افزود: اتاق گرگان با داشتن کمیسیون های توانمند خود آمادگی ارائه تجربیات به طرف قزاق می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "ارازجان شمالی" نایب رییس اتاق گرگان در همایش مشترک همکاری های اقتصادی و فرصت های سرمایه گذاری گلستان _ قیزیل اوردا قزاقستان گفت: اهداف مشترک دو استان راهکار مطلوبی در رشد مراودات و تجارت خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی اظهار داشت: مطمئنا این اشتراکات اهداف و دید باز حاکمیتی، تجار را در رسیدن به افزایش کمک خواهد کرد.

,

"شمالی" با بیان این مطلب که گلستان و قیزیل اوردا با داشته هایشان می توانند مکمل هم باشند، افزود: اتاق گرگان با داشتن کمیسیون های توانمند خود آمادگی ارائه تجربیات به طرف قزاق می باشد.

,

نائب رئیس اتاق بازرگانی گرگان اظهار کرد: در اتاق گرگان میزی برای تجار "قیزیل اوردا" قزاقستان اختصاص خواهیم داد و انتظار داریم در مقابل آن استان نیز این اقدام را انجام دهد.

,

وی افزود: امیدواریم با همکاری ها نسبت به صدور روادید تسهیل انجام شود و در همین راستا نیز، تفاهم نامه های زیادی امضا شده است لذا تفاهم نامه ای که امروز امضا خواهد شد بسیار کاربردی می باشد.

,

"شمالی" در پایان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص انعقاد این تفاهم نامه اظهار کرد: امیدواریم تفاهم نامه های منعقد شده روزنه ای به سوی افزایش مراودات تجاری باشد.

,

گفتنی است، هیات تجاری قزاقستان امروز به استان مازندران سفر خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه